کد خبر : 211202
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
-

انتخابات فدراسیون جانبازان تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار خواهد شد

انتخابات فدراسیون جانبازان تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین پور در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد هفته آینده مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود، اظهار کرد: طی صحبتی که روز گذشته با وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین پور در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد هفته آینده مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود، اظهار کرد: طی صحبتی که روز گذشته با وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم آنها تاکید کردند که انتخابات برگزار می‌شود و اصرار بر برگزاری انتخابات دارند. حال این که هفته آینده چه اتفاقی رخ دهد و چهارشنبه هفته آینده ۲۱ اسفند انتخابات برگزار شود یا خیر؟ مشخص نیست.

وی درباره وضعیت کاندیداها گفت: تا به امروز سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفورکارگری و امیر ماندگار فرد کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان هستند و هنوز کاندیدایی از شرکت در انتخابات انصراف نداده است.

دبیر مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان پیرامون این پرسش که در صورت برگزاری انتخابات آیا تصور می‌کنید شرایط از نظر کنترل ویروس کرونا مهیا خواهد شد یا خیر؟ افزود: در صورتی که انتخابات لغو نشود سعی خواهیم کرد سالن فارسی آکادمی ملی المپیک را کاملا ضدعفونی کنیم تا مشکلی برای برگزاری نداشته باشیم. به هر صورت همان طور که اصول بهداشتی را در فدراسیون رعایت می‌کنیم و هر روز در حال ضدعفونی کردن فدراسیون هستیم این شرایط را در سالن فارسی نیز رعایت خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی در محل فدراسیون خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوی پارالمپیکی تیراندازان به خاطر کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا لغو شده بود که پس از ایزوله و ضد عفونی سالنهای ورزشی، خوابگاه‌ها و محیط‌های اداری فدراسیون از روز چهارشنبه این اردو برپا شده و تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت. همچنین هشتمین اردوی وزنه‌برداران معلول نیز با حضور ۷ وزنه بردار از روز شنبه ۱۷ اسفند در محل فدراسیون برگزار می‌شود و مشکلی برای برگزاری اردوها در محل فدراسیون نداریم.

حسین‌پور در پاسخ به این پرسش که پس از درگذشت سیامند رحمان آیا فرد دیگری به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان جایگزین او خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: قرار بود در مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان سه ورزشکار از جمله مرحوم سیامند رحمان، داود علیپوریان و الناز داربیان به عنوان نماینده ورزشکاران حضور داشته باشند که پس از درگذشت سیامند رحمان تصمیم بر این شد که جای او در مجمع انتخابات خالی بماند.

وی در پایان در خصوص برخی انتقادات پیرامون این که برگزاری اردوهای غیرمتمرکز روش نادرست برای ورزشکاران پارالمپیکی است، گفت: ما به جز مرحوم سیامند رحمان که خود همواره به دنبال برگزاری اردوی غیرمتمرکز از فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بود، برای هیچ کدام از ورزشکاران پارالمپیکی اردوی غیرمتمرکز برگزار نکردیم. البته ساره جوانمردی نیز چند اردوی غیرمتمرکز داشت، اما از آذرماه با سایر تیراندازان در اردوی متمرکز تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =