کد خبر : 211275
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
-

اختصاص ۳۲ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران

اختصاص ۳۲ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سعدی پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به عنوان سرانه بهداشتی ، برای آماده سازی و ضد عفونی کردن ببیش از سه هزار مدرسه استان اختصاص یافته است که بزودی به این مدارس پرداخت می شود. وی افزود: این اعتبارات

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سعدی پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به عنوان سرانه بهداشتی ، برای آماده سازی و ضد عفونی کردن ببیش از سه هزار مدرسه استان اختصاص یافته است که بزودی به این مدارس پرداخت می شود.

وی افزود: این اعتبارات برای خرید مواد شوینده ، ضد عفونی کننده، و ملزومات کمک‌های اولیه بهداشتی در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد و اداره سلامت آموزش و پرورش مازندران بر نحوه هزینه‌کرد این اعتبار نظارت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: ۲۲ میلیارد ریال نیز طی هفته گذشته به حساب مدارس استان واریز شد که بی‌سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس مازندران با این سرانه سالانه رفع شده است.

سعدی پور با اشاره به اینکه سعی شده از تعطیلی مدارس برای آموزش فرهنگیان استفاده شود ، گفت : دوره هشت ساعته ضمن خدمت برای تمامی معلمان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار فرهنگی مازندرانی در آن شرکت کرده اند.

وی افزود: سایت اطلاع رسانی و کانال رسمی آموزش و پرورش مازندران به طور ۲۴ ساعته پیام های آموزشی را منتشر می‌سازند تا دانش‌آموزان، خانواده‌ها و تمامی معلمان استان از آن استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =