کد خبر : 211155
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

کرونا بازار طلا را در مازندران تعطیل کرد

کرونا بازار طلا را در مازندران تعطیل کرد

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه بازار طلا و سکه به‌خاطر شیوع کرونا به حالت تعطیل درآمده و هیچ معامله‌ای انجام نمی‌شود، اظهار کرد: بازار طلا و جواهر ساری از روز یکشنبه به حالت نیمه تعطیل در آمده است. وی افزود: از روز سه شنبه این هفته با شدت

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه بازار طلا و سکه به‌خاطر شیوع کرونا به حالت تعطیل درآمده و هیچ معامله‌ای انجام نمی‌شود، اظهار کرد: بازار طلا و جواهر ساری از روز یکشنبه به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

وی افزود: از روز سه شنبه این هفته با شدت یافتن فعالیت این ویروس، بیش از ۸۰ درصد واحدهای کسبی این صنف، واحدهای خود را تعطیل کردند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه ۲۲۵ واحد صنفی طلا فروشی در مرکز مازندران مشغول فعالیت هستند؛ خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا در مازندران، بازار فعالان این صنف به شدت کساد شده و در این هفته که با تعطیلی کامل مواجه شده است.

نصیری بیان کرد: مهم ترین مشکل حال حاضر، بدهی‌های مالیاتی و پرداخت اجاره بها است که از مسئولان و مالکان تقاضا مندیم نهایت مساعدت و همکاری را با کسبه بازار اتخاذ کنند.

وی اعلام کرد: در حالی که این ایام، پیک اصلی و اوج فروش کسبه تمام صنوف بازار است اما با شیوع ویروس کرونا، کار و کاسبی همه مختل و تعطیل شده و این صنف هم از این زیان، بی نصیب نمانده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران پیش بینی کرد: با توجه به نوسانات قیمتی طلا طی ماه‌های اخیر و در پی آن تعطیلی بازار در هفته‌های منتهی به پایان سال، به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از واحدهای طلا فروش که مستاجر هستند، از ادامه فعالیت انصراف دهند.

نصیری تصریح کرد: بازار طلا و جواهر در تنکابن نیز طی هفته جاری به طور ۱۰۰ درصد تعطیل شد و بازار طلا در بابل نیز بنا به اعلام مسئولان از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح مجاز اعلام شد.

نصیری در خصوص آخرین وضعیت نرخ بازار طلا گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد  با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳  میلیون  تومان، ربع سکه یک میلیون و  ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =