کد خبر : 210947
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
-

۱۰ هزار ماسك بهداشتی بين مردم نوشهر توزيع می‌شود

۱۰ هزار ماسك بهداشتی بين مردم نوشهر توزيع می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حسین جناسمی در گفت وگو ، با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا و شیوع آن موجب نگرانی در بین مردم شده است، اظهار کرد: دولتهای متخاصم برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم کشور ما هزینه های زیادی کردند و می کنند. وی کم شدن توزیع ماسک و مواد ضد

به گزارش قائم آنلاین، حسین جناسمی در گفت وگو ، با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا و شیوع آن موجب نگرانی در بین مردم شده است، اظهار کرد: دولتهای متخاصم برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم کشور ما هزینه های زیادی کردند و می کنند.

وی کم شدن توزیع ماسک و مواد ضد عفونی در داروخانه ها را موجب نگرانی بیشتر مردم عنوان کرد و گفت: عده ای نیز در این میان با احتکار لوازم ضروری پیشگیری از بیماری کرونا از جمله ماسک و دستکش نگرانی مردم را افزایش دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر تصریح کرد:  به همین دلیل اقداماتی جهت رفع این نگرانی از سوی سپاه ناحیه نوشهر و بسیجیان این شهرستان اجرا و یا در حال انجام است.

جناسمی از مهم ترین اقدامات سپاه نوشهر جهت پیشگیری ومقابله با ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت:  فعال کردن  قرارگاه پدافند زیستی درسپاه نوشهر از صبح امروز سه شنبه، تهیه ۱۰ هزار ماسک توسط بسیج جامعه زنان وحوزه های خواهران و توزیع آن طی روزهای آینده و پنج شنبه بخشی از این فعالیت است.

وی با بیان اینکه درحال دوخت ۱۰۰ عدد لباس ویژه برای کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هستیم، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار ماسک رایگان در ۹ صبح پنج شنبه ۱۵ اسفند با برپایی چادر سلامت و همچنین  حدود هزار  مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان درمیدان آزادی نوشهر توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر تاکید کرد: اجرای رزمایش پدافند زیستی با رمز یا علی ابن ابیطالب ع جهت ضد عفونی نمودن خیابان و خودروهای عمومی و… بااستفاده از پمپ های مخصوص باخودروهای تاکتیکی توسط پاسداران با لباس مصوب درسطح شهر اجرا خواهد شد.

جناسمی با اعلام جزئیات رزمایش برای مقابله با کرونا ویروس افزود: اعزام ۲۰ نفر برادر و ۲۰ نفر خواهر بسیجی متخصص با هماهنگی شبکه بهداشت نوشهر جهت شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا به درب منازل مسکونی  از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفده =