کد خبر : 210914
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

کشف ۴۲۳ هزار جفت دستکش و مواد بهداشتی احتکارشده در نوشهر

کشف ۴۲۳ هزار جفت دستکش و مواد بهداشتی احتکارشده در نوشهر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما از کشف ۴۲۳ هزار جفت دستکش و نیز مواد شوینده در شهرستان نوشهر خبر داد. وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان مازندران، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی در دستور کار کلیه

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما از کشف ۴۲۳ هزار جفت دستکش و نیز مواد شوینده در شهرستان نوشهر خبر داد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان مازندران، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی در دستور کار کلیه یگان‌های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در این طرح، کارآگاهان پلیس شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش و مواد شوینده توسط یکی از فروشگاه‌های عرضه مواد بهداشتی مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره بهداشت شهرستان نوشهر در بازدید از انبار این فروشگاه، ۴۲۳ هزار جفت انواع دستکش و ۲۸۸ عدد انواع مواد شوینده کشف کردند.

میرفیضی با بیان اینکه ضمن پلمب این فروشگاه متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه گران‌فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =