کد خبر : 210957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

هفته سرنوشت ساز اتلتیکو مادرید

هفته سرنوشت ساز اتلتیکو مادرید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در یک هفته برای یک فصل بازی خواهد کرد. تیم دیگو پابلو سیمئونه دو فینال پیاپی پیش رو دارد، یکی لالیگا است و دیگری لیگ قهرمانان اروپا. روخی بلانکو ابتدا به مصاف سویا می رود و سپس با لیورپول بازی می کند. این دو بازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در یک هفته برای یک فصل بازی خواهد کرد. تیم دیگو پابلو سیمئونه دو فینال پیاپی پیش رو دارد، یکی لالیگا است و دیگری لیگ قهرمانان اروپا. روخی بلانکو ابتدا به مصاف سویا می رود و سپس با لیورپول بازی می کند. این دو بازی می توانند سرنوشت یک فصل تیم مادریدی را تعیین کنند. پیروزی برابر تیم اندلسی و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گام بزرگی برای نزدیک شدن به اهداف تیم در این فصل محسوب می شود اما شکست مقابل سویا و حذف از لیگ قهرمانان ضربه سخت و جبران ناپذیری را به تیم مادریدی وارد خواهد کرد.

نخستین فینال برابر سویا خواهد بود که دو امتیاز بیشتر از اتلتیکو در لالیگا دارد. اگر تیم اندلوسی در واندا متروپولیتانو پیروز شود اختلافش با روخی بلانکو به پنج امتیاز می رسد. در این صورت شرایط برای قرمز و سفیدپوشان سخت می شود چون تنها یازده هفته باقی می ماند. اگر اتلتیکو پیروز شود وضعیت فرق می کند و یک امتیاز بیشتر از تیم یولن لوپتگی خواهد داشت.

اتلتیکو چهار روز بعد در آنفیلد بازی خواهد کرد. این تیم با یک پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت به مصاف شاگردان یورگن کلوپ می رود.  بازی برابر لیورپول خیلی حساس خواهد بود و همه اروپا منتظر است ببیند که تیم سیمئونه مقابل مدافع عنوان قهرمانی چگونه بازی خواهد کرد. با این حال مهمترین رقابت در لالیگا است چون هدف باشگاه این است هر سال در میان چهار تیم برتر قرار بگیرد (اتلتیکو اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد).

اتلتیکو در این فصل چند فینال را تجربه کرده است. بازی رفت برابر لیورپول یکی از آن ها بود که خوب از آب درآمد. هر چند که اتلتیکو در دیدار برگشت به عنوان مهمان کار سختی خواهد داشت. همچنین در یک دیدار پیروز شد که به اندازه دو بازی ارزش داشت. این تیم توانست ویارئال را شکست دهد که به دنبال کسب سهمیه اروپا است. اتلتیکو با یک نمایش خوب پیروز شد و توانست سه امتیاز مهمی را به دست آورد.

اتلتیکو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال مادرید بازی کرد. بدون گل مساوی کرد اما در پنالتی ها مغلوب همشهری اش شد. روخی بلانکو بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و می توانست سفیدپوشان را کنار بزند اما در نهایت در کسب پیروزی ناکام ماند. اتلتیکو در چنین بازی های مهمی پیشرفت می کند که این موضوع در نحوه بازی اش کاملا مشهود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + چهارده =