کد خبر : 210906
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

مازندران قرنطینه نمی‌شود

مازندران قرنطینه نمی‌شود

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی ناصحی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در ساری برگزار شد، وضعیت استان مازندران را نسبت به دو استان مجاور خود در خصوص کنترل کرونا ویروس بهتر عنوان کرد و افزود: تا امروز ۱۳۰ نفر از بیماران که دارای علائم تنفسی و ریوی بودند از بیمارستان‌های استان مرخص

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی ناصحی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در ساری برگزار شد، وضعیت استان مازندران را نسبت به دو استان مجاور خود در خصوص کنترل کرونا ویروس بهتر عنوان کرد و افزود: تا امروز ۱۳۰ نفر از بیماران که دارای علائم تنفسی و ریوی بودند از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان به مسافرخیز بودن استان مازندران و ورود گردشگران از سراسر کشور به این استان اشاره کرد و ادامه داد: مردم با لغو سفر‌های غیرضروری، پرهیز از اجتماع و رعایت اصول بهداشتی می‌توانند از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

ناصحی تنها راه ریشه کنی بیماری کرونا را قطع زنجیره انتقال ویروس آن با احساس مسئولیت همگانی دانست و افزود: قرنطینه کردن استان مازندران فعلا در دستور کار نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان مازندران به تجهیزات  بیمارستانی، ماسک و لباس‌های شخصی پرسنل سلامت نیاز دارد که بخشی از آن با توجه به تولید داخل تامین شده و در اسرع وقت بقیه نیاز‌ها نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به تسهیل روند کنترل کرونا ویروس در مازندران افزود: با جدیت نظام سلامت، مجموعه مدیریتی استان و درگیری همه دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین رعایت اصول بهداشتی مردم در هفته‌های آینده شاهد کاهش پیک ابتلا به کرونا خواهیم بود.

نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان با بیان اینکه کرونا ویروس قدرت سرایت بالایی در بین افراد دارد و مشکلات جدی را در حوزه سلامت مردم ایجاد کرده است گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان خود را برای کنترل و پیشگیری این ویروس بکار گیرند و مردم نیز اصول بهداشتی و فردی را رعایت کنند تا این ویروس از جامعه رخت ببندد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 1 =