کد خبر : 210912
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

تشکیل ۴۰ پرونده احتکار و گران‌فروشی محصولات بهداشتی در مازندران

تشکیل ۴۰ پرونده احتکار و گران‌فروشی محصولات بهداشتی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تاکنون ۴۳ پرونده در مورد گران‌فروشی و اختفا و احتکار ملزومات بهداشتی در تعزیرات تشکیل شده که در حوزه ماسک، مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی بوده است. وی افزود: مجموعا، ۶ واحد اعم ار داروخانه و واحدهای عرضه کننده وسایل بهداشتی ودارویی در

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تاکنون ۴۳ پرونده در مورد گران‌فروشی و اختفا و احتکار ملزومات بهداشتی در تعزیرات تشکیل شده که در حوزه ماسک، مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی بوده است.

وی افزود: مجموعا، ۶ واحد اعم ار داروخانه و واحدهای عرضه کننده وسایل بهداشتی ودارویی در استان پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به واحدها و داروخانه‌های متخلف  هشدار داد: شعب تعزیرات حکومتی،  مجازات‌های مقرر اعم از جزای نقدی تا ۳ برابر ارزش کالا، الزام به عرضه کالا توسط دانشگاه علوم پزشکی، نصب پارچه به‌عنوان محتکر، لغو پروانه و معرفی از طریق رسانه‌های گروهی به عنوان محتکر را اعمال خواهند کرد.

ملکی ادامه داد: چنانچه فعل ارتکابی اخلال در نظام سلامت باشد، پرونده به محاکم قضایی  جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی همراه با دستگاه‌های نظارتی چون سازمان صمت و اتاق‌های اصناف از سطح بازار، داروخانه‌ها و واحدهای عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح استان به صورت مستمر و روزانه ادامه دارد؛ متذکر شد: در صورت مشاهده یا گزارش، حداکثر مجازات برای متخلفان در نظر خواهد گرفته شد.

وی از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا داروخانه‌ها  مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا ۱۲۴ اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 15 =