کد خبر : 210796
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

تمام مجموعه‌های ورزشی نکا تعطیل است

تمام مجموعه‌های ورزشی نکا تعطیل است

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضایی در گفت‌وگو ، با اشاره به عملکرد به موقع مجموعه ورزش و جوانان برای اجرای مصوبه شورای سلامت درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا، بیان کرد: این مجموعه به سرعت وارد عمل شد و تمام باشگاه‌های خصوصی و دولتی در حال ضد عفونی کردن این مکان‌ها هستند که حدود ۸۰

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضایی در گفت‌وگو ، با اشاره به عملکرد به موقع مجموعه ورزش و جوانان برای اجرای مصوبه شورای سلامت درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا، بیان کرد: این مجموعه به سرعت وارد عمل شد و تمام باشگاه‌های خصوصی و دولتی در حال ضد عفونی کردن این مکان‌ها هستند که حدود ۸۰ درصد از کارها انجام شده است تا شرایط به صورت نرمال و عادی برگردد.

وی از تمدید تعطیلی باشگاه‌ها  طبق مصوبه قبلی شورای سلامت در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: همانطور که هفته قبل اقدام به تعطیلی این اماکن کرده بودیم این هفته نیز باشگاه‌ها تعطیل و فعلا هرگونه فعالیت از جانب آنها در سطح شهرستان غیرقانونی محسوب می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان نکا علت تعطیلی باشگاه‌ها را سرعت بالای انتشار ویروس کرونا دانست و افزود: ضد عفونی کردن این اماکن جهت جلوگیری از انتشار این بیماری کافی نیست بلکه  باید  از تجمع افراد در یک محل جلوگیری شود و  اعضای باشگاه‌ها نباید در کنار هم ورزش کنند تا سرعت انتقال بیماری کاهش یابد.

این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بنابر توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی این تعطیلی تا عید و یا حتی مدت زمان بیشتر طول بکشد، خاطر نشان کرد: طبق توصیه‌های بهداشتی از مردم خواهش می‌کنیم تا جایی که ممکن است جهت  ورزش کردن به اماکن یاد شده مراجعه نکنند و یا در فضاهای باز مثل جنگل که تعداد افراد کمتری هستند بروند.

رضایی در ادامه پارک‌ها و هر مکان دیگر که امکان حضور افراد بیشتر وجود دارد را مکان مناسب برای ورزش ندانست و گفت: باز هم  به مردم توصیه می‌کنیم سعی کنند تنها در منزل ورزش کنند و به غیر از موارد ضروری از خانه‌های خود خارج نشوند.

وی با ابراز نگرانی از بی‌توجهی برخی از مردم به توصیه‌های بهداشتی بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم در چنین شرایطی از مسافرت غیر ضرور بپرهیزند و در عوض سعی کنند روزانه ۳۰ دقیقه و آن هم در منزل ورزش‌هایی را انجام دهند که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن آن‌ها شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + هجده =