کد خبر : 210572
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

مرادی: مردم و مسئولان در مقابله با کرونا در کنار هم باشند

مرادی: مردم و مسئولان در مقابله با کرونا در کنار هم باشند

به گزارش قائم آنلاین، احمد مرادی در گفت‌وگو ، با اشاره به نقش همبستگی ملی و اعتماد عمومی در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: همه ما باید به وزارت بهداشت اعتماد کنیم. مسئولان درمانی کشور اقدامات پیشگیرانه خوبی را در دستور قرار داده‌اند و پزشکان و پرستاران با قدرت در عرصه هستند. وی اظهار

به گزارش قائم آنلاین، احمد مرادی در گفت‌وگو ، با اشاره به نقش همبستگی ملی و اعتماد عمومی در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: همه ما باید به وزارت بهداشت اعتماد کنیم. مسئولان درمانی کشور اقدامات پیشگیرانه خوبی را در دستور قرار داده‌اند و پزشکان و پرستاران با قدرت در عرصه هستند.

وی اظهار کرد: عزم جدی در کل کشور برای مبارزه با این ویروس شکل گرفته است. دولت، مجلس و قوه قضاییه همگی برای مقابله با این ویروس در کنار هم هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد : عزم جدی برای مقابله با کرونا در کل کشور شکل گرفته است و ما هیچ راهی جز مبارزه همه جانبه با این ویروس نداریم. امروز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید همراه با مردم در کنار یکدیگر بایستند تا این ویروس ریشه کن شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مشارکت اجتماعی در مقابله با این ویروس بیان کرد: قطعا هر چقدر مشارکت اجتماعی مردم بالاتر باشد و مردم نیز اصول بهداشتی را رعایت کنند ما در مقابله با این ویروس موفق‌تر خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =