کد خبر : 210432
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

وزیر دفاع آلمان خواستار فشار اتحادیه اروپا و آمریکا برای پایان جنگ سوریه شد

وزیر دفاع آلمان خواستار فشار اتحادیه اروپا و آمریکا برای پایان جنگ سوریه شد

به گزارش قائم آنلاین، آنگریت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان شنبه در مصاحبه با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا باید فشار بر بشار اسد و ولادیمیر پوتین را افزایش دهند تا راه برای مذاکرات سیاسی با هدف پایان دادن به این جنگ وحشتناک در سوریه هموار شود. این سیاستمدار آلمانی افزود، وضعیت

به گزارش قائم آنلاین، آنگریت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان شنبه در مصاحبه با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا باید فشار بر بشار اسد و ولادیمیر پوتین را افزایش دهند تا راه برای مذاکرات سیاسی با هدف پایان دادن به این جنگ وحشتناک در سوریه هموار شود.

این سیاستمدار آلمانی افزود، وضعیت انسانی فاجعه‌بار در این کشور خاورمیانه بر همگان تاثیر می‌گذارد.

اظهارات وزیر دفاع محافظه‌کار آلمان در شرایطی مطرح می‌شود که وضعیت در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه تنش‌آلود شده است. تنش‌های این منطقه خصوصا روز پنج‌شنبه پس از آن افزایش یافت که تروریست‌های هیات تحریر الشام (جبهه النصرة سابق) حمله گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای دولت سوریه انجام داد که منجر به کشته شدن بیش از ۳۰ نظامی ترکیه هم شد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که نیروهای ترکیه نباید در کنار شبه‌نظامیان فعالیت می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 15 =