کد خبر : 210428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

نماینده تهران: سلامت و امنیت مردم باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده تهران: سلامت و امنیت مردم باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

به گزارش قائم آنلاین، پروانه مافی در گفت‌وگو ، درباره اولویت ها و انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد: دو موضوع مهم بر گردن حاکمیت اسلامی قرار دارد یکی تامین امنیت مردم و دیگری تامین سلامت مردم است. از مجلس یازدهم انتظار می رود این دو موضوع را در اولویت های کاری خود در کنار

به گزارش قائم آنلاین، پروانه مافی در گفت‌وگو ، درباره اولویت ها و انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد: دو موضوع مهم بر گردن حاکمیت اسلامی قرار دارد یکی تامین امنیت مردم و دیگری تامین سلامت مردم است. از مجلس یازدهم انتظار می رود این دو موضوع را در اولویت های کاری خود در کنار سایر مسائل قرار دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه به سلامت مردم در حوزه بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری هایی نظیر آنفلوآنزا، کرونا و سایر بیماری هایی که در جهان شایع است و سلامت مردم را تهدید می کند یکی از انتظارات از مجلس یازدهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همان طور که آیت الله رئیسی در صحبت های خود تاکید داشتند منتخبین مجلس یازدهم نباید اکنون بیکار بنشینند بلکه در این سه ماه باید برنامه ریزی های لازم برای حل مسائل و مشکلات را انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه تاکید کرد: برنامه ریزی در حوزه سلامت جامعه چه در بعد تامین منابع مالی و چه در بعد دانش فنی و تخصصی و هم چنین برنامه ریزی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم که امروز در تنگنا هستند، انتظاراتی است که از مجلس یازدهم می رود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه با بیان اینکه مجلس یازدهم با شرایط سختی روبروست، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایطی که امروز کشور در آن قرار گرفته و اقدام FATF در راستای قرار دادن ایران در لیست سیاه خود و هم چنین تحریم های نفتی و کاهش شدید درآمدها، مجلس یازدهم روزهای سختی در پیش دارد و باید با برنامه ریزی و کار جدی در اداره کشور نقش آفرین باشد.

مافی در پایان تصریح کرد: منتخبین مجلس یازدهم باید از همین امروز برنامه ریزی و کار جدی را برای حل مسائل و مشکلات کشور آغاز کنند. دوران رقابت های انتخاباتی و شعار به پایان رسیده و اکنون زمان ارائه برنامه عملی و کار جدی برای حل مشکلات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + چهارده =