کد خبر : 210460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و در جهت کنترل و پیشگیری این ویروس سعی کردیم کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر را در رشته‌های فوتبال، کشتی فرنگی، پتانگ، جودو و… را لغو و به سال آینده موکول کنیم.

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و در جهت کنترل و پیشگیری این ویروس سعی کردیم کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر را در رشته‌های فوتبال، کشتی فرنگی، پتانگ، جودو و… را لغو و به سال آینده موکول کنیم. برگزاری این مسابقات در اسفند اهمیت زیادی برای ما داشت و قرار بود در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی خود را در این رشته‌ها مشخص و برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

وی گفت: بسیاری از برنامه‌های فدراسیون ورزش کارگری همچون مجمع سالیانه، همایش‌های مختلف و نشست هیات رییسه فدراسیون تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفت و ما مجبور شدیم برنامه‌های خود را لغو و به سال دیگر موکول کنیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری پیرامون این پرسش که چقدر در اجرای برنامه‌های سال جاری عملکرد موفقی داشتید، خاطرنشان کرد: به جرات می‌توانم بگویم که ۹۰ درصد از فعالیت‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی را اجرا کردیم و تنها ۱۰ درصد از برنامه‌های خود را به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به تعویق انداختیم که امیدوارم در سال آینده این عقب‌افتادگی را جبران کنیم.

رمضی در پایان هم‌چنین درباره‌ی تصویب بودجه مستقل برای این فدراسیون افزود: در این خصوص هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و همچنان پیگیر هستیم تا بتوانیم بودجه مستقلی را برای این فدراسیون به تصویب برسانیم. البته برای سال آینده با توجه به مشکلات پیش آمده، بعید می‌دانم چنین مصوبه‌ای عملیاتی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 7 =