کد خبر : 210484
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
-

عذرخواهی بایرن از رئیس هوفنهایم

عذرخواهی بایرن از رئیس هوفنهایم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های بوندسلیگا یک اتفاق عجیب در دیدار بایرن مونیخ برابر هوفنهایم افتاد. در این دیدار که به میزبانی هوفنهایم برگزار شد هواداران بایرن مونیخ با وجود آنکه تیمشان با شش گل پیش بود اما دو بار باعث توقف بازی شدند. هواداران بایرن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های بوندسلیگا یک اتفاق عجیب در دیدار بایرن مونیخ برابر هوفنهایم افتاد. در این دیدار که به میزبانی هوفنهایم برگزار شد هواداران بایرن مونیخ با وجود آنکه تیمشان با شش گل پیش بود اما دو بار باعث توقف بازی شدند.

هواداران بایرن با به حرکت درآوردن دست نوشته‌هایی که در اختیار داشتند علیه رئیس باشگاه هوفنهایم شعار دادند و داور دو بار بازی را متوقف کرد.

این اقدام هواداران بایرن خشم کادر فنی را هم به دنبال داشت و بعد از بازی هانس رومنیگه هم از رئیس هوفنهایم عذرخواهی و ابراز تاسف کرد.

او گفت: احساس شرم و خجالت دارم. باید از رئیس هوفنهایم عذرخواهی کنم. این دست نوشته‌ها چهره زشت فوتبال و بایرن را نشان داد. به خاطر این رفتار برای مدت‌های زیادی چشم خود را از تاسف خواهیم بست.

رومنیگه در پایان گفت: چنین رفتارهایی هیچ توجیهی ندارد. باید فدراسیون فوتبال و مسئولان بوندسلیگا جلوی این بی نظمی را بگیرند. آنها چهره زشت بایرن را نشان دادند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۵۲ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − یازده =