کد خبر : 210490
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

زایمان مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

زایمان مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

به گزارش قائم آنلاین، سید فرزاد جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: روز گذشته مادر باردار ۲۳ ساله اهل بابل با علائم تب، سرفه، دردعضلانی ، تنگی نفس و با سابقه سرماخوردگی در خانواده به بیمارستان مراجعه نمود که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری

به گزارش قائم آنلاین، سید فرزاد جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: روز گذشته مادر باردار ۲۳ ساله اهل بابل با علائم تب، سرفه، دردعضلانی ، تنگی نفس و با سابقه سرماخوردگی در خانواده به بیمارستان مراجعه نمود که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در ايشان بسيار بالا تشخیص داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: اين دانشگاه از قبل پيش بينى اتاق عمل ويژه براى زايمان اينگونه مادران مشكوك به كرونا را در نظر گرفته بود.

وی افزود: ختم بارداری برای این مادر باردار بعلت پارگی کیسه آب در ۳۶ هفته اعلام شد و زایمان توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه به سرپرستی خانم دکتر پهلوان با موفقیت انجام شد و نوزاد سالم با وزن ۳ کیلو و چهارصد گرم بدنیا آمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: نوزاد بعلت زایمان زودرس در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب می باشد.

این مسئول ادامه داد: این مادر عزيز هم پس از زایمان در بیمارستان تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد است.

جلالی گفت: شستن مکرر دست ها، پرهیز از روبوسی و دست دادن و خودداری از حضور در خارج از خانه و تماس های غیرضروری باید توسط زنان باردار مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =