کد خبر : 210523
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

تعویق سفر احسان حدادی به آمریکا

تعویق سفر احسان حدادی به آمریکا

به گزارش قائم آنلاین، حسین شایان، رئیس سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به اردوی برون مرزی احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا اشاره کرد و گفت: با شرایطی که در کشور پیش آمده و اینکه همراهان آقای حدادی مشکل ویزا دارند، اردوی او کمی عقب افتاده است تا کارهایش انجام شود اما

به گزارش قائم آنلاین، حسین شایان، رئیس سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به اردوی برون مرزی احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا اشاره کرد و گفت: با شرایطی که در کشور پیش آمده و اینکه همراهان آقای حدادی مشکل ویزا دارند، اردوی او کمی عقب افتاده است تا کارهایش انجام شود اما هنوز زمان دیگری برای اعزام شخص نشده است.

او در این مورد افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم که اردوی برون مرزی آقای حدادی تا قبل از پایان سال شروع شود. با مشکلاتی که پیش آمده شرایط کمی سخت است اما به هر حال تاریخ المپیک ۲۰۲۰ فعلا تغییر نکرده است و هر چه زمان را از دست بدهیم به ضرر ورزشکاران است. شرایط الان در همه جای دنیا بحرانی است، پروازها شرایط عادی ندارند و اعزام به موقع آنها کمی از حیطه فدراسیون خارج است.

شایان در مورد ادامه تمرینات حدادی در جزیزه کیش گفت: شرایط تمرین در تهران وجود ندراد و کلیه اماکن ورزشی تعطیل هستند. استادیوم آفتاب انقلاب هم  از این قاعده مستثنی نیست به گونه‌ای که سالن وزنه، سالن‌های اردو، خوابگاها و سالن‌های جانبی همه تعطیل شده‌اند و امکانی برای تمرین دوومیدانی‌کاران وجود ندارد. ورزشکاران فقط می‌توانند از پیست فضای باز استفاده کنند اما امکانات خاصی در اختیارشان قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط بیرون برویم و اوضاع عادی شود تا ورزشکاران تمرینات خود را ادامه دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حسین توکلی(بدنساز) همراه با حدادی به آمریکا اعزام می‌شود؟ بیان کرد: این درخواست اعلام شده است اما باید در سازمان تیم‌های ملی مطرح شود. آقای توکلی هم مشکل ویزا پیدا می‌کند و به راحتی نمی‌توان برایش ویزای آمریکا گرفت. امیدوارم انتخابات هم برگزار شود و رئیس بعدی در مورد برنامه‌ها تصمیم بگیرد.

شایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی با اعزام توکلی مشکلی ندارد؟ گفت: بخش فنی اعزام توکلی در سازمان تیم‌های ملی مطرح می‌شود و مورد  بحث قرار می‌گیرد. در صورت موافقت تصمیم نهایی را سرپرست و هیات رئیسه فدراسیون می‌گیرند چون بار مالی سنگینی را برای فدراسیون ایجاد می‌کند اما آقای حدادی از قهرمانان بزرگ کشور است و سعی می‌کنیم  شرایط مناسبی را برای او فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 6 =