کد خبر : 210345
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
-

۳۰ پرونده گرانفروشی در قائم‌شهر تشکیل شد/با کمک مردم کرونا را شکست می‌دهیم

۳۰ پرونده گرانفروشی در قائم‌شهر تشکیل شد/با کمک مردم کرونا را شکست می‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، یحیی یوسف‌پور در نشست خبری با خبرنگاران در مورد ویروس کرونا، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ پرونده گرانفروشی در قائم‌شهر تشکیل شد و به جد با افرادی که با جان مردم بازی و سواستفاده می‌کنند برخورد خواهیم‌ کرد. وی با اشاره به آمادگی و بسیج عمومی سایر مراکز و پایگاه های بهداشتی

به گزارش قائم آنلاین، یحیی یوسف‌پور در نشست خبری با خبرنگاران در مورد ویروس کرونا، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ پرونده گرانفروشی در قائم‌شهر تشکیل شد و به جد با افرادی که با جان مردم بازی و سواستفاده می‌کنند برخورد خواهیم‌ کرد.

وی با اشاره به آمادگی و بسیج عمومی سایر مراکز و پایگاه های بهداشتی و درمانی شهرستان قائم شهر، بیان کرد: در پذیرش و تشخیص و درمان بیماران مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان بر ضرورت آگاهی و شناخت مردم ورعایت بهداشت فردی و عمومی و اطلاع رسانی صحیح رسانه ها بدوراز شایعات در شبکه های مجازی تاکید کرد.

فرماندار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: با ابراز امیدواری از اینکه بازرسان، ناظران و ماموران تعزیرات حکومتی در طول شبانه روز ، کلیه مراکز توزیع تجهیزات پیشگیری و مهار ویروس کرونا را رصد و وزیر نظر دارند از تشدید این بازرسی ها با همکاری مردم خبر داد.

این مسوول تصریح کرد: تاکنون ۳۰ پرونده به جرم گرانفروشی تجهیزات پیشگیری ویروس کرونا چون ماسک و مواد ضد عفونی کننده در قائم شهر تشکیل و متخلفان سودجو برای مجازات تحویل مرجع قضایی شدند.

یوسف پور با اشاره به اینکه شهرداری موظف است هر روز اماکن عمومی و خودروهای حمل و نقل را شست شو دهد، بیان کرد: افرادی که بیمار شدن باید از ماسک استفاده کنند و نباید برای خرید ماسک و وسایل شستشو با حجم بالا اقدام کرد تا به همگان و خصوصا عوامل بیمارستانی برسد، که با بیماران در ارتباط هستند پس مردم باید کمی مراعات کنند تا بتوانیم با کمک شهروندان از پس این ویروس بر بیاییم.

وی افزود: کمبود ماسک قابل حل هست و پیگیری آن هستیم که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم و مردم باید کمک کنند، در این مورد پرستاران و پزشکان در خط مقدم هستند و در بیمارستان‌ها با جان و دل در حال کمک به مردمند.

فرماندار شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قطعا باهمکاری مردم قابل دسترسی است و مردم باید شستشوی دست خود را بصورت مداوم داشته باشند تا این ویروس انتقال پیدا نکند.

این مسوول تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده گران فروشی و یا احتکار با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا ما پیگیر این مسائل باشیم.

یوسف پور در پایان خطاب به ادارت تاکید کرد و گفت: ادارات شهرستان قائم‌شهر هم موظف هستند اماکن خود رو شست شو دهند و از وسایل مورد نیاز استفاده کنند و همچنین با رعایت مسائل ایمنی باعث رعب و وحشت مردم نشوند و استفاده از دستکش و ماسک تنها برای بیماران پیشنهاد می‌شود نه افراد سالم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =