کد خبر : 210381
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

رویداد توسعه دهندگان بازی هم لغو می‌شود؟

رویداد توسعه دهندگان بازی هم لغو می‌شود؟

به گزارش قائم آنلاین، به نظر می رسد که تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، روند انصراف و کناره گیری شرکت های تکنولوژی از رویداد های بزرگ جهانی همچنان ادامه دارد. مایکروسافت جزو آخرین شرکت های بود که از لغو حضور و شرکت در رویداد بزرگ توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای خبر داد. تاکنون شرکت

به گزارش قائم آنلاین، به نظر می رسد که تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، روند انصراف و کناره گیری شرکت های تکنولوژی از رویداد های بزرگ جهانی همچنان ادامه دارد.

مایکروسافت جزو آخرین شرکت های بود که از لغو حضور و شرکت در رویداد بزرگ توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.

تاکنون شرکت های بزرگ زیادی از جمله سونی، فیسبوک، الکترونیک آرتز، کوجیما پروداکشن و اپیک گیمز تحت‌تأثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، حفظ سلامت کارکنان و بازی کنندگان و بهداشت عمومی جامعه از حضور در این رویداد بزرگ انصراف داده بودند.

چند روز پیش بود که سخنگوی نهاد برگزاری این رویداد به گزارشگر وب سایت the verge گفته بود: برخلاف افزایش نگرانی ها در مورد شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، رویداد بین المللی توسعه دهندگان بازی های رایانه ای ۲۰۲۰ موسوم به GDC ۲۰۲۰ در ماه آینده در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

اما بعد از آن خبر انصراف و کناره گیری شرکت های مختلفی که قرار بود از مهره های کلیدی و اصلی این رویداد باشند، منتشر شد و حالا به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، لغو این رویداد نیز همچون رویدادهای قبلی دور از انتظار نیست.

پیشتر نیز کنگره جهانی موبایل که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به علت افزایش نگرانی های مربوط به شیوع این ویروس و هشدار سازمان بهداشت جهانی لغو شد.

همچنین رویداد سالانه فیسبوک برای توسعه دهندگان که به f۸ معروف است، به همین دلیل در آمریکا لغو اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =