کد خبر : 210319
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه

به گزارش قائم آنلاین، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو ، درباره کارکردهای علوم شناختی در رسانه، گفت: علوم شناختی در حال حاضر یکی از عرصه‌های دانش  و حوزه‌های بسیار مهم و راهبردی است که تلاش می‌شود فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری در این عرصه صورت بگیرد. وی از راه‌‌اندازی دفتر مطالعات علوم شناختی

به گزارش قائم آنلاین، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت‌وگو ، درباره کارکردهای علوم شناختی در رسانه، گفت: علوم شناختی در حال حاضر یکی از عرصه‌های دانش  و حوزه‌های بسیار مهم و راهبردی است که تلاش می‌شود فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری در این عرصه صورت بگیرد.

وی از راه‌‌اندازی دفتر مطالعات علوم شناختی و محاسباتی دردانشگاه صدا و سیما خبر داد.

* پذیرش نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری صدا و سیما و آموزش عالی علوم شناختی

وی  افزود: ما یکی از اولین دانشگاه‌هایی هستیم که با مرکز آموزش عالی و پژوهشی علوم شناختی با جناب دکتر خرازی یک تفاهم‌نامه‌ای را سال گذشته به امضا رساندیم و امسال برای نخستین‌بار، نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری دانشگاه صدا و سیما و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پذیرش شدند که بخشی از آموزش در دانشگاه صدا و سیما انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: درواقع استادان دانشگاه صدا و سیما پژوهش‌هایی را در زمینه علوم شناختی و رسانه در درست انجام دارند و این زمینه‌ای است که مورد تاکید و توجه دانشگاه صدا و سیما است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =