کد خبر : 210100
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
-

مشارکت بیش از ۵ هزار فریدونکناری طی ۴ ساعت نخست در انتخابات

مشارکت بیش از ۵ هزار فریدونکناری طی ۴ ساعت نخست در انتخابات

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است که ملت ایران همیشه در این امر سهم بسیار بالایی داشتند و امیدواریم نرخ مشارکت مردم در این انتخابات بالاتر از گذشته باشد تا رکورد جدیدی به ثبت برسد. وی با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است که ملت ایران همیشه در این امر سهم بسیار بالایی داشتند و امیدواریم نرخ مشارکت مردم در این انتخابات بالاتر از گذشته باشد تا رکورد جدیدی به ثبت برسد.

وی با اشاره به اینکه حدود هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در فریدونکنار مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: از ابتدای صبح تاکنون روند انتخابات با تلاش عوامل اجرایی و همراهی خوب مردم به نحو بسیار مطلوبی در فریدونکنار در جریان است.

فرماندار فریدونکنار بر لزوم امانت‌داری رای مردم توسط اعضای صندوق، هیات اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد و گفت: مشارکت بالا و منسجم ضامن امنیت ملی، اقتدار ملی و انسجام ملی است.

نصیری تصریح کرد: پس از گذشت چهار ساعت از شروع رای‌گیری(تا ساعت ۱۲ ظهر)، ۵ هزار و ۱۵۸ نفر در شهرستان فریدونکنار رای‌های خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه فریدونکنار دارای ۴۴ هزار و ۳۳۵ نفر واجد شرایط است، افزود: تاکنون بیش از ۱۱ درصد از مردم فریدونکنار در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار فریدونکنار گفت: فارغ از اینکه چه فردی به‌عنوان نماینده مجلس برگزیده می‌شود، مشارکت و تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم بسیار دارای اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − شش =