کد خبر : 210106
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
-

ابتلای تاییده شده کرونا در مازندران نداریم

ابتلای تاییده شده کرونا در مازندران نداریم

به گزارش قائم آنلاین، مجید حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران درباره شایعاتی مبنی بر ورود ویروس کرونا به مازندران، اظهار کرد: هیچ مورد اثبات شده در استان نداشتیم و این به منزله این نیست که ما باید خیالمان راحت باشد و فکر کنیم چنین چیزی وجود ندارد. وی بیان کرد: مردم باید این احساس را داشته

به گزارش قائم آنلاین، مجید حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران درباره شایعاتی مبنی بر ورود ویروس کرونا به مازندران، اظهار کرد: هیچ مورد اثبات شده در استان نداشتیم و این به منزله این نیست که ما باید خیالمان راحت باشد و فکر کنیم چنین چیزی وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید این احساس را داشته باشند که کرونا در استان وجود دارد و باید با مدیریت پیشگیرانه که هم هزینه اقتصادی کمتری برای کشور و مردم دارد با آن مقابله کنیم چون یک چیز غیرقابل پیش‌بینی است هم در سبد اقتصادی مردم و هم در پیش بینی‌های روزمره زندگی وجود ندارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم باید مسائل حفاظتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل دادیم و کمیته‌های مختلف تشکیل شد و شرح وظیفه برای همه دستگاه‌ها مشخص کردیم.

حسین‌زادگان با تاکید بر اینکه در فضای مجازی حرف‌هایی زده می‌شود که هیچ‌گونه سندیتی ندارد، افزود: اعتقاد ما این است که اطلاع‌رسانی دقیق انجام دهیم به همین دلیل گفتیم سخنگو داشته باشیم تا اخبار غیرموثق و شایعه پراکنی‌هایی که می‌شود پاسخ داده شود به همین دلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سخنگوی این موضوع است و اگر مواردی باشد در سایت دانشگاه گذاشته خواهد شد تا خبرنگاران و رسانه‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای سلامت مردم و جامعه و به خصوص کسانی که بیماری‌های تنفسی دارند و آگاهی و آشنایی مردم به این ویروس و از طرفی اقداماتی که در بحث بهداشتی و حفاظتی باید انجام دهند باید در حوزه پیشگیری و بعد از ابتلا اطلاعات دقیق را به مردم منعکس کنیم.

حسین‌زادگان در پایان گفت: الان جزو کشورهایی هستیم که درگیر بیماری هستیم و بعید نیست که به مازندران هم بیاید و انتظارم از همه مردم شهر و روستا، شوراها، دهیاران و همه آحاد جامعه این است که حوزه مسئولیت خود را بابت پیشگیری و مبارزه با این ویروس تحت پوشش قرار دهند و کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 8 =