کد خبر : 209982
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از ساعت ۸ صبح آغاز شده است. فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح  آغاز و تمامی شعب اخذ رای

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح  آغاز و تمامی شعب اخذ رای در سراسر کشور  آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط متولدین ۲ اسفند۱۳۸۰ هستند.

مازندران ۱۲ نماینده باید راهی بهارستان کند از ۳ میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت استان مازندران ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

حدود پنج درصد از مجموع واجدان شرایط رأی دادن مازندران در انتخابات مجلس یازدهم را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند که شامل ۱۱۴ هزار نفر رأی اولی هستند.

۳ هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران شامل ۲۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات مجلس در استان فعال هستند و مردم این استان می توانند از بین کاندیدای تایید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

مردم دیار علویان در طول سالیان گذشته همواره با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند. دقیقاً یک هفته قبل بود که با حضور چشمگیر مردم در جای‌جای این استان در هوایی بارانی در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر در تاریخ مازندران ماندگار شد.

تبلیغات انتخاباتی این دوره از انتخابات ساعت ۸:۰۰ دیروز پنجشنبه به پایان رسید. ساعت پایان زمان انتخابات در سراسر کشور ۱۸ اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =