کد خبر : 209851
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می‌گذارند

دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می‌گذارند

به گزارش قائم آنلاین، محورهای جشنواره شامل؛ ارتقا سلامت، سلامت یکپارچه، دانشگاه بدون مرز، کارآفرینی اجتماعی، توانمندسازی جامعه، ترجمان دانش به زبان مردم، نوجه به مفهوم سلامت و محیط و مشارکت در برنامه های کاهش آسیب تعیین شده است. همچنین معیارهای ارزیابی نهایی در این جشنواره، نوآوری و خلاقیت، اندازه جامعه هدف، قابلیت مدل سازی،

به گزارش قائم آنلاین، محورهای جشنواره شامل؛ ارتقا سلامت، سلامت یکپارچه، دانشگاه بدون مرز، کارآفرینی اجتماعی، توانمندسازی جامعه، ترجمان دانش به زبان مردم، نوجه به مفهوم سلامت و محیط و مشارکت در برنامه های کاهش آسیب تعیین شده است. همچنین معیارهای ارزیابی نهایی در این جشنواره، نوآوری و خلاقیت، اندازه جامعه هدف، قابلیت مدل سازی، رعایت اصول اخلاقیف تاثیر گذاری و اثربخشی، قابلیت توسعه و گسترش، علمی و قابل استناد بودن و میزان مشارکت دانشجویان عنوان شده است.

تاریخ برگزاری پیش رویداد این جشنواره ۸ اسفند ۹۸ اعلام شده و مهلت ارسال تجربیات ۲۰ فروردین ۹۹ می‌باشد و این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان و ایجاد انگیزه و توجه آنها به انجام فعالیت های اجتماعی برگزار می‌شود.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه این جشنواره از طریق دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران و شماره تلفن ۸۶۷۰۲۲۵۱ و ۸۶۷۰۲۲۰۵-۰۲۱ ، پست الکترونیک  ata98@iums.ac.ir و سامانه ata.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =