کد خبر : 209744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

پیش‌بینی ۷۴ شعبه اخذ رأی در جویبار

پیش‌بینی ۷۴ شعبه اخذ رأی در جویبار

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان جویبار پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد ۴۶ شعبه در بخش مرکزی و ۲۸ شعبه در بخش گیلخواران شهرستان جویبار دایر خواهد بود. وی همچنین افزود: ۱۹ شعبه اخذ رأی شهری

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان جویبار پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد ۴۶ شعبه در بخش مرکزی و ۲۸ شعبه در بخش گیلخواران شهرستان جویبار دایر خواهد بود.

وی همچنین افزود: ۱۹ شعبه اخذ رأی شهری در بخش مرکزی و ۲ شعبه شهری در بخش گیلخواران میزبان آرای مردم شهرستان جویبار خواهد بود.

فرماندار جویبار به تعداد صندوق سیار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جویبار اشاره و عنوان کرد: ۲۲ صندوق سیار اخذ رأی در شهرستان پیش‌بینی شده است که ۹ صندوق در بخش مرکزی و ۱۳ صندوق در بخش گیلخواران قرار خواهد گرفت.

اسد برگزاری انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در کشور دانست و تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان اجرایی و نظارت، رعایت کامل امانتداری و بی طرفی و ایجاد شرایط و امکانات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۵۳ هزار نفر واجد شرایط رأی در شهرستان جویبار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =