کد خبر : 209754
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+ تصاویر

مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، روزها یک به یک گذشت و چهل و یکمین بهار انقلاب از راه رسید، اما امسال گویی بهار در بهار شده است، بهار انقلاب به بهار پر شکوه انتخابات گره خورده و باز برگ‌ تازه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی پیش‌روی ملت شهیدپرور قرار دارد. امتحان سرنوشت‌ساز دیگری از صدها آزمون از سر

به گزارش قائم آنلاین، روزها یک به یک گذشت و چهل و یکمین بهار انقلاب از راه رسید، اما امسال گویی بهار در بهار شده است، بهار انقلاب به بهار پر شکوه انتخابات گره خورده و باز برگ‌ تازه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی پیش‌روی ملت شهیدپرور قرار دارد.

امتحان سرنوشت‌ساز دیگری از صدها آزمون از سر گذرانده این ملت، که انصافا در چهار دهه اخیر همیشه از آن سرفراز بیرون آمدند و این مردم همیشه در صحنه با حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاکنون زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را خلق کردند.


اما اکنون دو روز بیشتر تا انتخابات دوم اسفندماه و دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان باقی نیست و شهروندان مازندرانی این روزها برای شناخت دقیق و موشکافانه نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند.

دو روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم ولایی و ولایتمدار مازندران با تاسی به وصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به کمپین #می_آیم_چون و #مجلس_قوی پیوستند و همگان بر حضور پرشور و انقلابی خود در روز دوم اسفندماه پای صندوق های رای برای شکست توطئه های دشمنان اسلام و انتقام جویی از خون شهدای امنیت و مدافعین حرم تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =