کد خبر : 209752
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

حضور بیش از ۴۱ هزار دانش‌آموز رأی اولی مازندرانی در پای صندوق‌های انتخابات

حضور بیش از ۴۱ هزار دانش‌آموز رأی اولی مازندرانی در پای صندوق‌های انتخابات

به گزارش قائم آنلاین، علی‌رضا سعدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دوم اسفندماه ۴۱ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می‌دهند. وی افزود: این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و ۱۸ سال تمام دارند. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به تمرین دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا

به گزارش قائم آنلاین، علی‌رضا سعدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دوم اسفندماه ۴۱ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می‌دهند.

وی افزود: این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و ۱۸ سال تمام دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به تمرین دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا متوسطه برای شرکت در انتخابات، با برگزاری شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی شوراها، مجلس و پارلمان دانش‌آموزی تمرینی است تا در آینده، پای صندوق‌های رأی کشور حاضر شوند.

سعدی‌پور از دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا خواست تا با حضور حداکثری و فعال در انتخابات دوم اسفند، واقعیت تجلی اراده‌ی ملت را در انتخابات به نمایش بگذارند.

وی از آمادگی مدارس منتخب استان به عنوان حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: فرهنگیان مازندران در بخش‌های اجرا، نظارت و بازرسی نیز در این انتخابات حضور پررنگ خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن اشاره به ۵۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۶ هزار معلم در ۴ هزار مدرسه استان، به رویکردهای اصلی آموزش و پرورش تحت مدیریت خود اشاره کرد و اخلاق‌مداری و مدرسه‌محوری را از مهم‌ترین‌های آن برشمرد و گفت:اخلاق‌مداری با صداقت، شفافیت، شایستگی و وفاداری به دست می‌آید.

به گزارش بلاغ، از ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس در استان، ۱۱۴ هزار نفر رای اولی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =