کد خبر : 209786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
-

بررسی تخلف در فعالیت انتخاباتی نامزدها

بررسی تخلف در فعالیت انتخاباتی نامزدها

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیدجواد هاشمی در جلسه شورای اداری میاندورود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم در روز جمعه ایران اسلامی حماسه بزرگی خلق کند تا در راستای پایداری خون شهدا قدمی برداشته شود. وی در درباره انتخابات بیان کرد: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است این فتوایی

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیدجواد هاشمی در جلسه شورای اداری میاندورود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم در روز جمعه ایران اسلامی حماسه بزرگی خلق کند تا در راستای پایداری خون شهدا قدمی برداشته شود.

وی در درباره انتخابات بیان کرد: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است این فتوایی از جانب رهبر انقلاب است که بیانگر اهمیت این انتخابات است، اثرات شرکت در انتخابات در سطح جهان اسلام ایجاب کرده که رهبر به طور صریح این را تکلیف عموم مردم بداند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود، خاطرنشان کرد: رهبرانقلاب در امور مربوط به انتخابات می‌خواهد زمینه تمدن اسلامی را پایه‌ریزی کند تا انسان به خدا برسد و دموکراسی اسلامی نهادینه شده و در سراسر اسلام گسترش پیدا کند.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به اینکه ما کارگزاران این نظام هستیم باید قانون‌مند باشیم و در جایگاه مسئولیتی نگاه جناحی نداشته باشیم که اگر این‌طور نباشد این شخص خائن و مجرم است.

هاشمی با بیان اینکه قرار بر این است که ما تمدن اسلامی با محوریت اهل بیت تشکیل بدهیم چون ما مدعی این مکتب هستیم، افزود: مسؤولان ما باید مطابق هدف انقلاب اسلامی حرکت کنند، و به نیت پایه‌ریزی حکومت امام زمان(عج) کار کنند.

وی اظهار کرد: در مواردی مانند تشکیل بیش از یک ستاد انتخاباتی در مرکز بخش یا شهرستان، اعلام نظر شخصیت‌ها در تایید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیتشان، چاپ عکس در ابعاد بزرگ، محو یا پاره کردن آگهی تبلیعاتی در محل مجاز، استفاده از امکانات دولتی که همه این موارد در حال بررسی است.

دادستان میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف در فعالیت انتخاباتی نامزدها، مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در فصل انتخابات؛ داوطلبان نمایندگی و یا افراد به حداکثر مجازات محکوم خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =