کد خبر : 209746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار مازندران از فردا

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار مازندران از فردا

به گزارش قائم آنلاین، حسن خیریانپور در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به اعضای این کارگروه مأموریت داد هم در جهت تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و هم در جهت مراقبت و نظارت بر روند قیمت‌ها اقدام کنند. وی افزود: از اول اسفند ماه سال‌جاری تا ۱۵ فروردین

به گزارش قائم آنلاین، حسن خیریانپور در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به اعضای این کارگروه مأموریت داد هم در جهت تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و هم در جهت مراقبت و نظارت بر روند قیمت‌ها اقدام کنند.

وی افزود: از اول اسفند ماه سال‌جاری تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ با مسئولین تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و همکاری فرمانداران ۲۲ شهرستان استان، طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی‌ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم گرفتیم در همه ۲۲ شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار شود.

خیریانپور تصریح کرد: برای تأمین میوه عید مردم در مازندران نیز ۵۰۰ تن سیب از دماوند را ذخیره سازی و ۵۰۰ تن پرتقال تامسون هم ذخیره سازی که بزودی در همه ۲۲ شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: استان مازندران به عنوان استان تأمین کننده پرتقال تامسون شب عید همه ۳۱ استان اقدامات لازم را انجام داد و تا کنون حدود ۲۰ هزار تن پرتقال به استان‌های ذیربط حمل و مابقی نیز حداکثر ظرف یک هفته حمل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران عنوان کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد، شکر، روغن نباتی، آرد مورد نیاز نانوائی‌های استان، سوخت مورد نیاز جایگاه‌های پمپ بنزین و غیره نیز به عمل آمد و در قالب طرح ویژه همه دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار استان موظف شدند اهتمام و تلاش مجدانه ای را مصروف دارند.

خیریانپور با توجه به حضور مسافرین نوروزی و ترافیک‌های احتمالی به مسئولان ذیربط تأکید کرد: پیش بینی‌های لازم را معمول دارند.

وی متذکر شد: طبق آمارهای موجود امسال تا کنون بالغ بر ۱۳۱ هزار تن کیوی و بالغ بر ۱۵۰ هزار تن مرکبات از کشورمان به کشورهای هدف صادرات انجام شد که عمده تولید مرکبات و کیوی در مازندران انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =