کد خبر : 209613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
-

۵۲۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه ساری و میاندورد تعیین شد

۵۲۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه ساری و میاندورد تعیین شد

به گزارش قائم آنلاین، عباس‌علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است اظهار کرد: از ۵۲۶ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، ۳۹۳ شعبه ثابت و ۱۳۳ شعبه سیار است. وی با بیان اینکه بیش از

به گزارش قائم آنلاین، عباس‌علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است اظهار کرد: از ۵۲۶ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، ۳۹۳ شعبه ثابت و ۱۳۳ شعبه سیار است.
وی با بیان اینکه بیش از ۸۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به‌کارگیری می‌شوند گفت: انتخابات در شش بخش شهرستان ساری و دو بخش شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود افزود: ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور است و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رای در نظر گرفته‌ایم.

فرماندار ساری امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و بیان کرد: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رای را دارند در کمال صداقت و صحت تلاش می‌کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، با نشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

براساس اعلام فرمانداری ساری بالغ بر ۲۵ کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها دو نفر راهی بهارستان شوند.

تعدد کاندیداهای جوان و حضور اندکی برخی کاندیداهای چند دوره قبل سبب شده تا اقبال مردمی به‌سمت کاندیداهای جوان با روحیه انقلابی بیشتر شود. از سویی به‌دلیل بالا بودن هزینه‌های تبلیغات و بی‌اعتقادی برخی کاندیداها به کاغذ بازی برای تبلیغات جز ستادهای چند کاندیدا انتخابات، سایر کاندیداها به‌صورت چهره به چهره، برگزاری جلسات و در صفحات مجازی برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده و فرمانداری ساری با بسیج امکانات مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود را برای خلق حماسه حضور در دوم اسفندماه آماده می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − دوازده =