کد خبر : 209574
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

ملت ایران عصبانیت خود را از قاتل سردار سلیمانی در انتخابات نشان می‌دهد

ملت ایران عصبانیت خود را از قاتل سردار سلیمانی در انتخابات نشان می‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جمع خبرنگاران بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید و اظهار کرد: آزمون بزرگی را در ۲۲ بهمن امسال پشت سر گذاشتیم که به‌رغم سردی هوا، مردم ما سربلند از این آزمون بیرون آمدند، اما این به معنای عدم گلایه مردم نیست. وی خاطرنشان کرد: مردم

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جمع خبرنگاران بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید و اظهار کرد: آزمون بزرگی را در ۲۲ بهمن امسال پشت سر گذاشتیم که به‌رغم سردی هوا، مردم ما سربلند از این آزمون بیرون آمدند، اما این به معنای عدم گلایه مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم به‌خوبی درک کرده‌اند که مشکلات امروز کشور ناشی از انقلاب نیست، بلکه از انتخاب ناصحیح است.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: پس از ترور سردار سلیمانی ملت از آمریکا عصبانی‌تر شده که این عصبانیت را در ۲۲ بهمن نشان دادند و به لطف الهی دوباره در دوم اسفند ماه پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد.

قلی‌پور با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باید همگانی شود، گفت: همه باید نسبت به سرنوشت کشور خود احساس مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: آمریکا امروز از دست ملت ایران خسته است چراکه هر نقشه و تحریمی علیه جمهوری اسلامی داشته عملیاتی کرده و از نفس افتاده است.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه دوم اسفند ماه حضور همگانی مردم پای صندوق‌های رای دشمن را مایوس می‌کند یادآور شد: امروز وظیفه همه است برای پرشور برگزار شدن انتخابات تمام تلاش خود را انجام دهند.

قلی‌پور نقش رسانه‌ها را در گرم‌تر شدن فضای انتخابات بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ظرفیت بابلسر در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و عفاف و حجاب نمایان شد و امیدواریم مردم این شهرستان بار دیگر در انتخابات دوم اسفند این ظرفیت را نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =