کد خبر : 209576
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

مازندران ۱۱۴ هزار رای اولی دارد

مازندران ۱۱۴ هزار رای اولی دارد

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اینکه از ۳ هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران، ۲ هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال هستند، اظهار کرد: مردم استان می توانند از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اینکه از ۳ هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران، ۲ هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال هستند، اظهار کرد: مردم استان می توانند از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی افزود: مازندران جزو استان هایی است که مشارکت بالایی در انتخابات ادوار گذشته داشته و در دوره قبل برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از ۷۲ درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز مشارکت موثر و پررنگ باشد.

دبیر ستاد انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: از ۳ میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت استان مازندران ۲ میلیون ۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این بین ۱۱۴ هزار و نفر رای اولی هستند و حدود پنج درصد از مجموع واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مجلس یازدهم را رای اولی ها تشکیل می دهند.

محمدی با اشاره به وجود ۱۱۴ هزار و ۷۰۸ رای اولی در استان مازندران، گفت: از این تعداد ۵۸ هزار و ۴۷۹ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۲۲۹ نفر خانم هستند.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است و در این زمینه آمادگی کامل داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =