کد خبر : 209545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

لندن: حتی پس از خروج از اتحادیه اروپا تحریم‌های سوریه را اجرا می‌کنیم

لندن: حتی پس از خروج از اتحادیه اروپا تحریم‌های سوریه را اجرا می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، وزارت امور خارجه انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لندن پس از دوره گذار و خروج از اتحادیه اروپا نیز از تحریم‌هایی که این اتحادیه علیه سوریه اعمال کرده تبعیت خواهد کرد. روز دوشنبه اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد و طی آن ۸ بازرگان و دو نهاد

به گزارش قائم آنلاین، وزارت امور خارجه انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لندن پس از دوره گذار و خروج از اتحادیه اروپا نیز از تحریم‌هایی که این اتحادیه علیه سوریه اعمال کرده تبعیت خواهد کرد.

روز دوشنبه اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد و طی آن ۸ بازرگان و دو نهاد سوریه را تحریم کرد تا بدین صورت تا کنون به بلوکه کردن اموال ۲۷۷ سوری و ۷۱ نهاد وابسته به این کشور پرداخته باشد. (جزئیات بیشتر)

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه خود اعلام کرد: «انگلیس به صورت تنگاتنگ با شرکای اروپایی برای تنظیم کردن این تحریم‌ها همکاری می‌کند و به اجرای آن پس از دسامبر ۲۰۲۰ (خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا) نیز ادامه خواهد داد.»

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه و فشار به این کشور همزمان با شکست گسترده تروریست‌ها در ادلب و حلب و پیشروی سریع ارتش سوریه در این مناطق صورت می‌گیرد.

بر همین اساس، ارتش سوریه روز یکشنبه و پس از آنکه کنترل آخرین پایگاه‌های تروریست‌ها در منطقه «صالات اللیرمون» در شمال حلب را به‌دست گرفت توانست امنیت را به طور کامل به شهر حلب بازگرداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =