کد خبر : 209568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش قائم آنلاین، سعید یزدانی در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن غدیر شهر پل‌سفید با بیان اینکه رعایت نظم در اجرای انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگزار در انتخابات است، افزود: اگر عوامل اجرایی انتخابات تابع نظم نباشند نتیجه انتخابات را دچار مشکل می‌کنند. وی با

به گزارش قائم آنلاین، سعید یزدانی در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن غدیر شهر پل‌سفید با بیان اینکه رعایت نظم در اجرای انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگزار در انتخابات است، افزود: اگر عوامل اجرایی انتخابات تابع نظم نباشند نتیجه انتخابات را دچار مشکل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت مهم هر یک از ما بر اساس وظیفه سیاسی، اخلاقی، اجتماعی این است که مردم را به یک مشارکت عالمانه و پرشور دعوت نماییم، خاطر نشان کرد:دشمن تلاش دارد تا با زیر سوال بردن انتخابات میزان مشارکت مردم را کاهش دهد و مشروعیت انتخابات و نظام را از بین ببرد.
فرماندار شهرستان سوادکوه افزود:انتخابات در سال نخست از گام دوم انقلاب در حالی برگزار می‌شود که هدف دشمن این است که ایران وارد گام دوم انقلاب نشود و  ازسوی دیگر تمام تبلیغات خود را بکار برد تا مردم در سالروز پیروزی انقلاب شرکت نکرده و میثاقی دوباره با ولایت، خون شهدا و انقلاب نداشته باشند که با حضور حداکثری مردم به اهداف خود نرسید.
این مسئول تاکید کرد: دشمنان با متهم کردن استانداران، فرمانداران، بخشداران و نماینده‌گان دولت در میان مردم سعی دارند مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات بی‌اعتماد کنند.
یزدانی افزود: پمپاژ ناامیدی در این ایام و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نتیجه‌ای جز کاهش میزان مشارکت مردم پای صندوق‌های رای ندارد.
وی تصریح کرد:روشنگری برای مردم وظیفه هر یک از ما است، افراد جامعه باید بدانند سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند و رای مردم است که نتیجه نهایی انتخابات را رقم می‌زند.
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه فرماندار به عنوان عضوی از جامعه دارای یک جریان فکری است که برای شخصیت حقیقی فرماندارارزشمند است و در انتخابات نیز  شرکت می‌کند، افزود:رای مردم در نزد فرماندار امانت است، وجدان اخلاقی و تعهد کاری ارزش والایی دارد که آن را فدای تخلفات انتخاباتی نمی‌کنیم و اگر اعضای اجرایی انتخابات از کاندیدایی حمایت و به نفع کاندیدای تبلیغ کند، عزل می‌شود.
یزدانی در پایان با تاکید بر اینکه تاکتیک دشمن بی‌اعتماد سازی مردم نسبت به انتخابات است که ما باید با اعتماد سازی پاسخ دهیم، گفت: ایجاد چنین بی‌اعتماد سازی‌هایی اتفاقی نیست و کاملاً مدیریت شده است تا مشارکت مردم به حداقل برسد، چنین افرادی سعی دارند بذر ناامیدی  را در دل مردم بکارند تا بدینوسیله به هدف خود که زیر سئوال بردن مشروعیت انتخابات است برسند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پنج =