کد خبر : 209388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

افتتاح ۵ هزار طرح خوداشتغالی در مازندران تا پایان سال

افتتاح ۵ هزار طرح خوداشتغالی در مازندران تا پایان سال

به گزارش قائم آنلاین، رضا نوروزی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اشاره به یک هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی در مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است، تا با طرح‌های اشتغال‌ موفق و حمایت از آنها بتوانیم به شعار اقتصاد مقاومتی که تاکید رهبری است جامعه عمل بپوشانیم. وی با

به گزارش قائم آنلاین، رضا نوروزی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اشاره به یک هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی در مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است، تا با طرح‌های اشتغال‌ موفق و حمایت از آنها بتوانیم به شعار اقتصاد مقاومتی که تاکید رهبری است جامعه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ طرح اشتغال در دهه فجر در مازندران افتتاح شد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا آخر سال این عدد به ۵ هزار طرح خود اشتغالی برسد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یکی از مشکلات مددجویان را نبود وسایل ضروری خواند و افزود: در حوزه وسایل ضروری یکی از مشکلات گازرسانی است که توانستیم بیش از یک هزار و ۱۰۰ لوله کشی انجام دهیم، تهیه لوازم برای وسایل گرمایشی حدود ۱۸۰۰ آبگرمکن نیاز داریم که امیدواریم با همکاری خیرین انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته ۷ هزار بخاری تهیه شد، تصریح کرد: امسال ۱۰۰ دستگاه یخچال تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

نوروزی در پایان گفت: حضور و حمایت‌های سپاه، مجمع خیرین همواره کمک رسان و تسهیل کننده در امر کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 13 =