کد خبر : 209037
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

رایزنی پوتین و زلنسکی درباره درگیری‌های شرق اوکراین

رایزنی پوتین و زلنسکی درباره درگیری‌های شرق اوکراین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز جمعه کرملین آمده است: جنبه‌های مختلف حل و فصل درگیری درون اوکراینی مورد بحث قرار گرفت. رئیس جمهوری روسیه بر اهمیت اجرای کامل و بی قید و شرط توافقنامه‌های مینسک و تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس‌هایی با فرمت نرماندی چهار، از جمله در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز جمعه کرملین آمده است: جنبه‌های مختلف حل و فصل درگیری درون اوکراینی مورد بحث قرار گرفت. رئیس جمهوری روسیه بر اهمیت اجرای کامل و بی قید و شرط توافقنامه‌های مینسک و تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس‌هایی با فرمت نرماندی چهار، از جمله در پاریس به تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۱۹ تأکید کرد. در ارتباط با اظهارات شنیده شده نمایندگان رهبری اوکراین، ولادیمیر پوتین یک سؤال ساده مطرح کرد؛ آیا کی‌یف قصد دارد توافق‌های مینسک را واقعاً عملی کند؟

در ادامه این بیانیه آمده است: این رهبران همچنین به موضوعات مربوط به حفظ آتش‌بس پایدار، جداسازی بیشتر نیروها و تجهیزات در امتداد خط تماس و همچنین مین‌زدایی اشاره کردند. آن‌ها ابراز آمادگی کردند تا به تلاش‌های خود برای آزادی و تبادل زندانیان مرتبط با درگیری ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =