کد خبر : 209073
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

اعزام ۱۰ اكیپ عملیاتی برق به مناطق برف زده گیلان

اعزام ۱۰ اكیپ عملیاتی برق به مناطق برف زده گیلان

به گزارش قائم آنلاین،  رضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون۱۰ اکیپ عملیاتی که شامل  دو دستگاه بالابر، ۸ دستگاه خودرو دو کابین و لوازم و تجهیزات کامل می باشند به مناطق برف زده گیلان اعزام شدند. مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به بارش برف سنگین در

به گزارش قائم آنلاین،  رضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون۱۰ اکیپ عملیاتی که شامل  دو دستگاه بالابر، ۸ دستگاه خودرو دو کابین و لوازم و تجهیزات کامل می باشند به مناطق برف زده گیلان اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به بارش برف سنگین در استان گیلان و مشکلات فرا روی هموطنان عزیز در منطقه شمال کشور ، ۳۰ نفراز نیروهای متخصص و فنی به سرپرستی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت با لوازم و تجهیزات کامل به گیلان اعزام شدند.

وی ساختار صنعت برق را ساختاری مدیریتی بحرانی دانست و افزود: صنعت برق ، صنعتی است که ۲۴ ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است و در معرض بحران ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی این صنعت برای مقابله با بحران ها در مواقع مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد : اتفاقاتی که در سالهای اخیر بویژه درمازندران به وقوع پیوسته ،به خوبی مدیریت شده و مجموعه کارکنان عزیز و زحمت کش صنعت برق بویژه در مازندران قبل از ورود سایر دستگاههای دست اندرکار در مناطق حضور پیدا می کنند و وظایف خود را بخوبی انجام می دهند.

غفاری به اتفاقات سالهای اخیر بویژه برف گیلان و مازندران ، سرمای شدید و طاقت فرسای سال ۸۶ ، طوفان های ۷/۷/۸۷ و شهریور ۹۵ ، سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ ، ریزش کوه و رانش زمین و…. در مناطق مختلف را از جمله بحرانهای این شرکت در یک دهه اخیر برشمرد و افزود : در این شرایط سخت همکاران زحمت کش و ایثارگر این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه از تمام توان فنی و مدیریتی خود برای عبور از بحران بکار گرفته به گونه ای که مورد تحسین مقامات استانی و کشوری فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: در یکی از دو سال اخیر نیز مانورهای عملیاتی با انسجام خاصی در سراسر استان برگزار شد که نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته و ضمن به نمایش گذاشتن قدرت فنی و عملیاتی ، مشکلات فیدرهای بحرانی شبکه های فشار متوسط  اصلاح  و بهینه‌سازی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =