کد خبر : 208987
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
-

حضور همگانی در انتخابات پاسخ محکمی به بدخواهان نظام است

حضور همگانی در انتخابات پاسخ محکمی به بدخواهان نظام است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز ساری اظهار کرد: باید در زندگی سبک تقوا را پیشه کنیم و زندگی را بر محور تقوا مدیریت کنیم. وی با بیان اینکه اگر تقوا حاکم باشد زندگی سراسر صلح و راستی و درستی است و چیزی از فساد و ظلم

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز ساری اظهار کرد: باید در زندگی سبک تقوا را پیشه کنیم و زندگی را بر محور تقوا مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر تقوا حاکم باشد زندگی سراسر صلح و راستی و درستی است و چیزی از فساد و ظلم باقی نخواهد ماند، افزود: اگر انسان باتقوا نباشد، حتما به دنبال فساد و افساد است هم خودش و هم جامعه را ضایع می‌کند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به خطبه‌های پیامبر، خاطرنشان کرد: در زندگی حال و آینده زندگی تقوا را پیشه کنید انسان همانطور که حال و آینده دارد باید بین حال و آینده وفاق و مدیریت برقرار کند، انسان نهان و آشکار دارد باید نهان و آشکار خود را به شکل درستی مدیریت کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه پیامبر فرموده است که در آشکار و خلوت‌های زندگی خود تقوای خدا را رعایت کنید، تصریح کرد: امام علی (ع) می‌گوید از گناه در خلوت‌ها بپرهیزید چون کسی که در خلوت‌های شما، شما را می‌بیند در قیامت هم همان تصمیم می‌گیرد و حکم را صادر می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر بخواهیم تقوا در ما قوی شود باید فکر کنیم و با فکر جلو رویم، بی‌فکری بدترین چیز است، فکر کردن پدر و مادر هر خیری است اگر انسان فکر کند راه بی‌تقوایی در پیش نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه استان مازندران با اشاره به سالروز تولد حضرت فاطمه (س) حضرت امام خمینی (ره) و تبریک این روز به زنان و مادران ایران اسلامی بیان کرد: صدور فتوای تاریخی حضرت امام امام خمینی (ره) در رابطه با سلمان رشدی نشان می‌دهد که امام در عین اینکه به روز بود از اصول و مبانی دین دست بر نداشت.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در چهلم شهید سلیمانی و یارانش تشکر و تقدیر دارم، افزود: همچنین از حضور در مراسم تشییع آیت‌الله طبرسی عالم خدوم در شهرستان ساری و از تجلیل از این عالم بزرگوار تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: دنیا امروز زبان دموکراسی و مردم سالاری را می‌فهمد، ما همان مبانی دینی خود را در قالب مردم سالاری عرضه بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: انتخابات را در اینکار قانونی کنیم و برای مردم حق رای و قدرت انتخاب از صفر تا صد یعنی از شورای شهر و روستا تا تعیین مقام معظم رهبری یا با واسطه با بی واسطه دخیل است، حال در گذشته بیعت بوده امروز انتخابات بوده که تا حدودی متفاوت است، اما به شکلی به رای مردم است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه انتخابات نمونه‌ای از جمع ارزش‌ها و اصول اعتقادی و مقتضیات روز است، خاطرنشان کرد: تبلیغات شروع شده است از کاندیدها طرفداران و ستادها خواهش می‌کنم که اخلاق را رعایت کنند و نسبت به یکدیگر تخریب نداشته باشند.

وی ادامه داد: حسن انتخاب و انتخاب احسن داشته باشیم در میان کاندیدها لایق‌ها را شناسایی کنیم شایسته‌ترین در این میان وجود دارد، آن را انتخاب کنیم، همه باید مواظبت کنیم مبادا زمینه‌ای برای آن فتنه و آشوب‌هایی که دشمنان برای انتخابات در نظر داشتند و به دلیل مشکلات بنزین به جلو انداختند، فراهم شود، بصیرتی و  هوشیاری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه نباید انتخابات و شورای نگهبان را زیر سوال ببریم، افزود: این بدترین ضربه به جمهوری اسلامی و انقلابی است، انتخابات نمادگرایی ملی ما است، همه مسؤولان از کانال انتخابات آمدند نمک‌شناسی این است که قدرشناسی نکنند و انتخابات را مورد تشکیک قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه انتخابات بسیار برای بالابردن اقتدار ملت و کشور و امنیت ملی ما اهمیت دارد، یادآور شد: رهبری گفته‌اند هر کسی به ایران و امنیت آن علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند ما حضور همگانی را می‌خواهیم نه حضور حداکثری، تا امنیت نظام و مملکت بیشتر شود.

وی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین نقش را در امنیت داشته است حضور مردم سرنوشت‌ساز است اما حضور در انتخابات اثر دیگری دارد ما باید  جهاد اکبر را انجام دهیم، باید در همه حوزه‌ها قوی شویم و مهم‌ترین آن انتخابات پای صندوق رای است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یک =