کد خبر : 208916
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی

ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی

به گزارش قائم آنلاین، سهیل واحدی در سومین مرحله رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز با پیروزی ۴ بر صفر در مقابل حریف قدرتمند و مرد شماره ۱۳ رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان  به مرحله بعدی صعود کرد. او در مرحله یک شانزدهم پایانی این رقابت‌ها امشب (پنجشنبه، ۲۴ بهمن ماه) به مصاف برنده بازی آنتونی همیلتون نفر چهل و

به گزارش قائم آنلاین، سهیل واحدی در سومین مرحله رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز با پیروزی ۴ بر صفر در مقابل حریف قدرتمند و مرد شماره ۱۳ رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان  به مرحله بعدی صعود کرد. او در مرحله یک شانزدهم پایانی این رقابت‌ها امشب (پنجشنبه، ۲۴ بهمن ماه) به مصاف برنده بازی آنتونی همیلتون نفر چهل و نهم رنکینگ و رونی اسالیوان مرد شماره شش رنکینگ می‌رود.

کارنامه واحدی در این دور از رقابت‌ها:

واحدی تا این مرحله توانسته ۷۵۰۰ پوند جایزه نقدی را به خود اختصاص دهد. این اسنوکرباز ایرانی در دور اول توانست در یک بازی فوق العاده مقابل نفر بیستم رنکینگ جهانی به پیروزی برسد.

رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز در بخش حرفه‌ای‌ها ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در حال برگزاری است. نیل رابرتسون مرد شماره ۲ رنکینگ اسنوکر حرفه‌ای‌های جهان از کشور استرالیا مدافع قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود.

مجموع جوایز این مسابقات ۴۰۵ هزار پوند خواهد بود که نفر اول می‌تواند حدود ۷۰ هزار پوند را برنده شود و نفر دوم ۳۰ هزار پوند دریافت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 10 =