کد خبر : 208884
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

آخرین وضعیت امدادرسانی به ۲۱ استان درگیر در برف

آخرین وضعیت امدادرسانی به ۲۱ استان درگیر در برف

به گزارش قائم آنلاین، حامد سجادی دریاره «آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم استان گیلان»، اظهار داشت: یک لاین محور رشت باز شده و خودروهای گرفتار در حال عبور هستند. وی ادامه داد: همه مسافران در محور رشت، از عوارضی تا سراوان که حدود ۲۰ کیلومتر در ترافیک و برف گرفتار شده بودند، در مکان‌های

به گزارش قائم آنلاین، حامد سجادی دریاره «آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم استان گیلان»، اظهار داشت: یک لاین محور رشت باز شده و خودروهای گرفتار در حال عبور هستند.

وی ادامه داد: همه مسافران در محور رشت، از عوارضی تا سراوان که حدود ۲۰ کیلومتر در ترافیک و برف گرفتار شده بودند، در مکان‌های عمومی اسکان داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: اکنون هیچ مسافری که در مسیر در برف گرفتار شده باشد، نداریم و همه اسکان داده شده‌اند.

سجادی اضافه کرد: امدادگران در حال فعالیت هستند تا مشکل بخشی از مسیر سراوان به فومن که در اثر برف و کولاک مسدود شده بود را برطرف کنند.

وی افزود: شرایط از وضعیت بحرانی و سخت دیروز خارج شده و مشکلی از نظر تغذیه نداریم و همه انبارهای مربوط به امدادرسانی نیز تکمیل است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی در کولاک برف از ١٩ لغایت ٢٣ بهمن بیان داشت: ٢١ استان شامل آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم،کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،گیلان، لرستان، مازندران و همدان تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

سجادی از امداد رسانی به ١٤٠ محور کوهستانی و ٢٠ هزار و ٧١٦ نفر خبر داد و گفت: ١٠٠ نفر به مراکز امن و ۲۴ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی متذکر شد: ٥٤٤٠ نفر اسکان اضطراری شده و ۸۰۹ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شدند؛ ضمن اینکه ۱۳۷۶ نفر در قالب ۲۷۵ تیم امدادی کار امدادر سانی را انجام داده‌اند.

معاون عملیات  سازمان امداد و نجات از توزیع٤٢٢٧ تخته پتو، ۱۳۸۸ بسته مواد غذایی ، ۱۹۴۷ کیلو خرما، ۱۲ هزار و ۵۲۴ قرص نان، ۶۱۱۰ بطری آب، ۷۲۶۵ بسته بیسکویت ، ۳۷۰۴ قوطی کنسرو خبر داد و افزود: امدادرسانی در اردبیل،گیلان و مازندران ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =