کد خبر : 208737
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

پیکر آیت الله طبرسی در ساری تشییع شد

پیکر آیت الله طبرسی در ساری تشییع شد

به گزارش قائم آنلاین،  پیکر آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید سابق ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور گسترده مردم و علما و با اقامه نماز بر پیکر این عالم بزرگوار در ساری تشییع شد. پیکر این عالم بزرگوار با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان از میدان شهید قاسمی

به گزارش قائم آنلاین،  پیکر آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید سابق ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور گسترده مردم و علما و با اقامه نماز بر پیکر این عالم بزرگوار در ساری تشییع شد.

پیکر این عالم بزرگوار با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) تا گلزار شهدای ساری تشییع و سپس در جوار شهدا آرام گرفت.

پیکر آیت الله نورالله طبرسی  روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور گسترده مردم و علما و با اقامه نماز مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی جوادی آملی بر پیکر این عالم بزرگوار در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) در قم نیز تشییع شد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقید سعید آیت الله طبرسی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =