کد خبر : 208619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
-

کمترین اعمال خاموشی برق را در بخش صنایع داشتیم

کمترین اعمال خاموشی برق را در بخش صنایع داشتیم

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در نشست شورای اداری فرمانداری ویژه آمل اظهار کرد: شرکت توزیع برق مازندران با ۱۱۴ پروژه و ۲۷۰ میلیارد هزینه رکوردار افتتاح پروژه‌های دهه فجر بوده است. وی با بیان اینکه آمل ۱۶ درصد مشترکین برق استان را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ۲۳ درصد مشترکین برق

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در نشست شورای اداری فرمانداری ویژه آمل اظهار کرد: شرکت توزیع برق مازندران با ۱۱۴ پروژه و ۲۷۰ میلیارد هزینه رکوردار افتتاح پروژه‌های دهه فجر بوده است.

وی با بیان اینکه آمل ۱۶ درصد مشترکین برق استان را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ۲۳ درصد مشترکین برق صنعتی استان از آمل هستند که این نشان از ظرفیت بالای این شهرستان دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران با بیان اینکه هم‌زمان ۱۱ درصد پیک مصرفی استان برای آمل بوده که کمترین میزان تلفات را داشته است، خاطرنشان کرد: در مدیریت مصرف، گام‌های ارزنده‌ای انجام شد که امیدواریم در تابستان ۹۹ نیز با ما همکاری کنند و درجه کولر را روی ۲۴ تا ۲۶ قرار دهند.

این مسئول درآمدزایی شرکت برق را از دو طریق عنوان کرد و گفت: فروش انشعابات و وصول مطالبات دو بخش درآمدزایی شرکت برق است که بدهی از شهروندان نداریم و همیشه سعی کردیم در صنایع کمترین اعمال خاموشی را داشته باشیم.

غفاری با تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: رفتار ما با صنایع خوب است و سعی می‌کنیم کمترین اعمال خاموشی را داشته باشیم تا چرخ صنعت بچرخد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: وصول در راستای هزینه برق مصرفی باعث افزایش بودجه شهرستان می‌شود و بودجه‌ها براساس آن خواهد بود که به نفع شهروندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 3 =