کد خبر : 208623
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
-

دل بستن به قدرت‌های خارجی برای حل مشکلات کشور خطای استراتژیک است

دل بستن به قدرت‌های خارجی برای حل مشکلات کشور خطای استراتژیک است

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن میاندورود با تبریک این روز به همه ملت ایران، اظهار کرد: از روش‌های مقایسه شرایط کشور این است که جایگاه کشور نسبت به دوره‌های گذشته، عملکرد نظام و انقلاب با دیگر کشورهای همسایه و مقایسه با آرمان‌ها و برنامه‌هایی که داشتیم است. وی بیان

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن میاندورود با تبریک این روز به همه ملت ایران، اظهار کرد: از روش‌های مقایسه شرایط کشور این است که جایگاه کشور نسبت به دوره‌های گذشته، عملکرد نظام و انقلاب با دیگر کشورهای همسایه و مقایسه با آرمان‌ها و برنامه‌هایی که داشتیم است.

وی بیان کرد: اگر مقایسه‌ها را داشته باشیم امروز عزت ایران و ملت ایران نه در منطقه که در دنیا می‌درخشد و امیدی که بین مستضعفان دنیا ایجاد کردیم هرگز خاموش نخواهد شد.

فرماندار میاندورود، خاطرنشان کرد: امروز ایران در بعد امنیتی نه با تراز کشورهای منطقه بلکه در تراز کشورهای عالی جهان قرار دارد و این امنیت به سادگی بدست نیامد بلکه با حمایت و پشتیبانی شما ملت ایران و در راس آن نیروهای مسلح کشور بدست آمد.

منفردی تاکید کرد: هر کسی خواسته یا ناخواسته بخواهد نیروهای مسلح کشور را تضعیف کند خائن است.

وی با بیان اینکه توصیف، تبعیین و تجویز سه قدم برای داشتن سردار سلیمانی‌های دیگر است، گفت: ما باید بتوانیم شخصیت و ابعاد وجودی سردار سلیمانی را با نگاه علمی، دقیق و واقع گرایانه توصیف کینم و سپس باید تبعیین شود که چرا سردار ما سردار شد و آن را به بهترین روش روز دنیا تجویز کنیم.

منفردی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور بزدل آمریکا فکر می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی مردم ایران دست از مقاومت خواهند کشید، سخت در اشتباه بود، افزود: مردم اگر گله و شکایتی از دولت داشتند با شهادت سردار سلیمانی که خالصانه در خدمت نظام و انقلاب و مردم بود یکپارچه و متحدتر شدند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن میاندورود با بیان اینکه انگلیس که در اتحادیه اروپا حضور داشت و جز منافع خود چیزی را نمی‌بیند به متحدان خود وفا نکرد، تصریح کرد: اگر کسانی که معتقد هستند که مشکلات کشور را با حضور این کشورها حل کنیم خطای استراتژیک است چون مشکلات کشور به‌جز با حضور و به‌دست مردم حل نخواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شاید نسبت به عملکرد دولت نقد داشته باشید اما انتخابات یکی از اساسی‌ترین اصول مردم سالاری دینی است و حضور شما مردم هم‌چون تیری خواهد بود بر دل دشمنان و بدخواهان و کسانی که آسایش و امنیت ما را نمی‌خواهند.

فرماندار میاندورود در پایان با بیان اینکه در این ایام الله ۱۶ پروژه شاخص در حوزه‌های مختلف افتتاح شد، گفت: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون به کشاورزان شهرستان تسهیلات داده شد، در بخش دام و طیور و گلخانه هشت میلیارد تسهیلات داده شد، در حوزه آبیاری و لایروبی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد، در بخش مواصلاتی، ارتباطی، جاده و پل سه میلیارد اعتبار تخصیص پیدا کرد که بعضی‌ها به اتمام رسیده و بقیه در حال اجرا است و همچنین در خصوص جبران خسارت سیل سال گذشته نه میلیارد و ۸۰۰ میلیون کمک بلاعوض به کشاورزان شد و همچنین ۱۳ میلیارد تسهیلات کم بهره پنج تا شش ساله به چهار هزار و ۳۰۰ کشاورز میاندورودی تخصیص داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 9 =