کد خبر : 208631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
-

جمهوری اسلامی از مرزهای بازدارندگی عبور کرده است

جمهوری اسلامی از مرزهای بازدارندگی عبور کرده است

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیدباقر سادات حسینی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ هر جامعه‌ای نقطه عطفی وجود دارد که سرنوشت آن جامعه را رقم زده و این نقاط عطف در مفهوم قرآنی، با کلید واژه‌ای به‌نام

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیدباقر سادات حسینی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ هر جامعه‌ای نقطه عطفی وجود دارد که سرنوشت آن جامعه را رقم زده و این نقاط عطف در مفهوم قرآنی، با کلید واژه‌ای به‌نام یوم‌الله رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: چهل و یکیمین سالروز تولد انقلاب اسلامی مقارن شده با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که ما مدیون زحمات و جان فشانی‌های ایشان و همرزمان او هستیم.

مسئول معاونت اجتماعی قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه صبر و شکیبایی جامعه دو عامل اساسی در تکرار یوم‌الله است، تصریح کرد: روزهای ما در سال جاری مملو از یوم‌الله بوده است.

سادات حسینی یادآور شد: یوم‌الله اول با ریزش خون شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور مردم در تشییع پیکر این سردار دل‌ها رقم خورد و سپس سیلی محکم ایران به آمریکا یوم‌الله دیگری را شکل که موحب نابودی بخش زیادی از پایگاه‌ نظامی عین‌الاسد در عراق شد.

وی افزود: یوم‌الله سوم امروز بود که مردم با راهپیمایی پرشور خود در سراسر کشور به رسم هر ساله سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

مسئول معاونت اجتماعی قرارگاه ثارالله گفت: این انقلاب بساط ۲ هزار و ۵۰۰ سال حکومت و ظالمیت را برچید و ما امروز از مرزهای بازدارندگی عبور کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + سیزده =