کد خبر : 208625
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

انقلاب اسلامی ایران اجازه جولان به آمریکایی‌ها را نداد

انقلاب اسلامی ایران اجازه جولان به آمریکایی‌ها را نداد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان جویبار با بیان اینکه در دو قرن اخیر انقلاب‌های زیادی در جهان رقم خورده است که چهار انقلاب سرآمد سایر انقلاب‌ها بود اظهار کرد: انقلاب الجزایر، انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب اسلامی ایران بود. وی تأکید کرد: اگر امام خمینی(ره)

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان جویبار با بیان اینکه در دو قرن اخیر انقلاب‌های زیادی در جهان رقم خورده است که چهار انقلاب سرآمد سایر انقلاب‌ها بود اظهار کرد: انقلاب الجزایر، انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تأکید کرد: اگر امام خمینی(ره) نسبت به چپاول‌های بیگانگان از کشور بی تفاوت بود ما هنوز در چنبره استکبار جهانی و چپاولگری آنان بودیم.

مسئول نمایندگی سابق ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه عزت و شرف ما در دوره پهلوی مورد تهاجم استکبار بود گفت: امام راحل در سخنرانی خود در بهشت زهرا فرمود هرگز ما توسل به هیچ قدرتی نمی‌کنیم و شعار انقلاب و ایدئولوژی ما استقلال، آزادی در محور اسلامیت است.

حجت‌الاسلام موحد خاطرنشان کرد: اگر به نقشه نگاه کنیم آمریکایی‌ها در تمام کشورها دارای پایگاه نظامی هستند و تنها جمهوری اسلامی ایران است که اجازه جولان به آمریکایی‌ها نداد.

وی با بیان اینکه انقلاب‌ها چهار محور اساسی دارند عنوان کرد: آرمان‌ها و شعار، ایدئولوژی قیام که ایدئولوژی انقلاب اسلامی برخواسته از متن قرآن بود، رهبری انقلاب و حضور مردم در صحنه محورهای اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ثمره ۴۱ سال حضور درصحنه، استقاومت و مقاومت و هماهنگی با ولایت، عزت، اقتدار، استقلال و مقاومت است.

امام جمعه موقت نکا با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی سه عملکرد مهم برون مرزی داشت گفت: جریان انتفاضه، بیداری اسلامی و جریان مقاومت عملکردهای انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم با انتخاب درست و با بصیرت و شناخت نمایندگان شایسته‌ای را راهی مجلس شورای اسلامی کنند تا مثل امروز بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس بخاطر مسائل اقتصادی و سیاسی رد صلاحیت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =