کد خبر : 208499
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

مجلس انقلابی در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد

مجلس انقلابی در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد

به گزارش قائم آنلاین، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انقلاب ما بعد از خداوند متعال به نیروی مردم اتکا دارد و در واقع مردم در انقلاب اسلامی همه کاره هستند و مردم‌سالاری دینی یعنی همین. وی  افزود: یکی از

به گزارش قائم آنلاین، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انقلاب ما بعد از خداوند متعال به نیروی مردم اتکا دارد و در واقع مردم در انقلاب اسلامی همه کاره هستند و مردم‌سالاری دینی یعنی همین.

وی  افزود: یکی از نشانه‌های همراهی مردم با نظام این است که در همه صحنه‌ها حضور پرشور داشته‌اند که ما نمونه‌های آن را در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و همراهانش و نیز نماز جمعه اخیر به امامت رهبر معظم انقلاب مشاهده کردیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در واقع این مردم هستند که در همه سختی‌ها و مشکلات کشور و نظام را همراهی می‌کنند. در جنگ، در سازندگی و … همه جا مردم حضور داشتند. در ادامه راه هم باز این مردم هستند که در صحنه حضور دارند.

قمی خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری و حضور مردم در صحنه است و مردم باید به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه کنند و آن را قدر بدانند و در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی افزود: همه دنیا نگاهشان به ملت ایران است که چند درصد از مردم ما در انتخابات شرکت می‌کنند و مردم ایران چقدر با نظام گره خورده‌اند و لذا توصیه می‌شود که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مردم در انتخابات همانند همیشه مشارکت پرشور داشته باشند و با این حضور خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می‌شود که وحدت در کشور بیشتر شود، انشاءالله مجلسی پربار و پرنشاط را به دنبال این انتخابات داشته باشیم.

قمی خاطرنشان کرد:  در سایه این حضور پرشور و گسترده است که مجلسی انقلابی و منسجم شکل می‌گیرد و لازمه تشکیل چنین مجلسی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به سر دادن برخی شعارهای وحدت‌شکن از سوی برخی از افراد در کشور گفت: زمانی بود که کسانی شعار می‌داند که «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» آنها نه غزه را قبول دارند، نه ایران و نه لبنان را و نه حاضرند جانشان را فدای ایران کنند، آنها دنبال زراندوزی و توطئه هستند و راه به جایی هم نمی‌برند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس اظهار داشت: آنها عده قلیلی هستند که یا سلطنت‌طلبند یا از نیروهای ساواک سابق هستند و یا از عوامل آنها هستند و یا از گروهک‌های تروریستی منافقین هستند و ارتباطی با توده مردم ندارند. مردم ایران همان کسانی هستند که در ابتدا با ۹۸٫۲ درصد آرا به جمهوری اسلامی رأی دادند و همواره هم همراه انقلاب و نظام بودند و در صحنه‌های مختلف این همراهی خود را نشان دادند.

قمی خاطرنشان در پایان خاطرنشان کرد: من به این افراد که شعارهای ساختارشکنانه می‌دهند توصیه می‌کنم که دست از کج‌روی‌های خود بردارند و به دامن مردم و انقلاب بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =