کد خبر : 208561
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
-

طرح پارلمان استرالیا برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی

طرح پارلمان استرالیا برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، با تصویب این طرح که احتمالا با حمایت هر دو دسته قانونگذاران حامی و مخالف دولت استرالیا در مجلس نمایندگان این کشور روبرو خواهد شد، فشارها بر اسرائیل به منظور پایان دادن به یک نزاع قانونی بر سر مالکا لیفر، یک شهروند دوگانه استرالیایی-اسرائیلی که بالغ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، با تصویب این طرح که احتمالا با حمایت هر دو دسته قانونگذاران حامی و مخالف دولت استرالیا در مجلس نمایندگان این کشور روبرو خواهد شد، فشارها بر اسرائیل به منظور پایان دادن به یک نزاع قانونی بر سر مالکا لیفر، یک شهروند دوگانه استرالیایی-اسرائیلی که بالغ بر شش سال به طول انجامیده افزایش می‌یابد.

لیفر که هم اکنون ۵۲ سال دارد در سال ۲۰۰۸ بعد از آنکه در استرالیا متهم به سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان کار به عنوان یک معلم و ناظم در یک مدرسه یهودی ارتودکس افراطی در ملبورن شد از این کشور فرار کرده و به اسرائیل گریخت.

استرالیا در سال ۲۰۱۴ خواستار استرداد او به سبب دریافت ۷۴ مورد اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان شده و پس از آن دادگاه اسرائیل نیز برای او یک سری جلسات دادرسی برگزار کرد.

ماه گذشته میلادی دادگاه منطقه‌ای بیت‌المقدس با درخواست وکلای لیفر به منظور بازبینی در گواهی سلامت روان وی به منظور شرکت در جلسه محاکمه برای استرداد او موافقت کرد.

دیو شارما، یک قانونگذار حامی دولت استرالیا که برنامه‌ریزی کرده تا این طرح را به سرانجام برساند گفت، دولت و پارلمان استرالیا تا زمانی که عدالت در این پرونده رعایت نشود آرام نخواهند نشست.

شارما که سفیر سابق استرالیا در اسرائیل نیز بوده در بیانیه‌ای گفت: ما در این پرونده صبری استثنایی نشان داده‌ایم اما دیگر کافی است.

او ادامه داد: ما به دوستانمان در اسرائیل می گوییم که کار درست را انجام دهید و از عدالت برای قربانیان حمایت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =