کد خبر : 208520
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
-

افتتاح ۲۹۵ طرح محرومیت‌زدایی سپاه کربلا

افتتاح ۲۹۵ طرح محرومیت‌زدایی سپاه کربلا

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح ۲۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در روستای کمانگرکلای بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و سربازی ما زمان محدودی ندارد و با افتخار سربازی ولایت را از

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح ۲۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در روستای کمانگرکلای بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و سربازی ما زمان محدودی ندارد و با افتخار سربازی ولایت را از الطاف خدا می‌دانیم.

وی افزود: ما با رأی به نظام جمهوری اسلامی و ایستادن پای این نظام به دنبال اهداف متعالی هستیم که یکی از آن اهداف رفاه نسبی مردم زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بابایی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند «من یک موی کوخ‌نشینان را با همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، گفت: دولت‌های ما وظیفه دارند در کنار همه تلاش‌هایی که می‌کنند به این مسئله توجه کنند و مواظب باشند خوی کاخ‌نشینی نداشته باشند و اینها ارزش‌های انقلاب است که بعضی‌ها در طول این ۴۱ سال از آن فاصله گرفتند و در کاخ نشستند و کاخ برای خود می‌سازند.

این مسؤول ادامه داد: ما باید مسیر انقلاب را با شجاعت و اعتقاد که زنده و پاینده است طی کنیم، حمایت کنیم و به زبان بیاوریم و در زندگی خودمان مواظب باشیم سربازی علی بن ابیطالب (ع) و سربازی امام روح الله و سربازی امام خامنه‌ای را داشته باشیم.

بابایی با تأکید بر ساده‌زیستی و ارزش آن در زندگی عنوان کرد: خانواده مقام معظم رهبری در ساده‌ زیستی باید مورد الگوی خانواده‌ها قرار بگیرد.

این مسؤول افزود: مومن باید فکر آخرت باشد و خدا امروز این تمکّن را به مسؤولان داده است و باید از این فرصت برای آباد کردن آخرت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن ما را از زمان ملی شدن صنعت نفت تحریم توسط انگلیس تحریم کرد، گفت: با پیروزی انقلاب تحریم‌ها کم کم توسط آمریکا قطعی شد و امروز ۴۱ سال تحریم هستیم.

بابایی ادامه داد: آخرین حربه دشمن فشار به مردم از جهت اقتصادی و جنگ همه جانبه‌ای است که مردم را به آشتی با دشمن و فرهنگ دشمن بکشاند و این یعنی جنگ تمام عیار اقتصادی.

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب با وجود گردان‌های رزمی در مقابل ۵۵ کشور ظالم ایستادیم و موفق شدیم، گفت: در هفت سال اخیر با وجود رزمندگان گروه‌های جهادی در جنگی تمام عیار اقتصادی پیروز بودیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: سپاه با «از مردم با مردم و برای مردم» در مسیر نورانی در همه جبهه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) آماده می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 18 =