کد خبر : 208553
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

آغاز اصلاح و توسعه‌ باید از آموزش و پرورش باشد

آغاز اصلاح و توسعه‌ باید از آموزش و پرورش باشد

به گزارش قائم آنلاین،  اسفندیار نظری در جشن تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار و دانش آموزان و دبیران موفق دبیرستان‌های حضرت رقیه( س ) و توحید اسرم که به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد ضمن گرامیداشت این پیروزی بزرگ و یاد امام(ره) و یادگاران و شهدای انقلاب

به گزارش قائم آنلاین،  اسفندیار نظری در جشن تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار و دانش آموزان و دبیران موفق دبیرستان‌های حضرت رقیه( س ) و توحید اسرم که به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد ضمن گرامیداشت این پیروزی بزرگ و یاد امام(ره) و یادگاران و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و سردار شهیدان مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی با اشاره به سخنان امام علی( ع ) که “گشاده‌رویی و دوستی‌تان را برای عموم مردم و عدالت و انصاف را برای دشمنانتان بکار گیرید” اظهار کرد: تلفیق عشق و علم و ایمان و عمل اکسیر انسان‌های شایسته است.

وی با بیان اینکه اگر قرار است اصلاح و توسعه‌ای اتفاق بیفتد باید در آموزش و پرورش باشد، بیان کرد: امروز آموزش و پرورش نیازمند به شما خیرین و خانواده‌ها است.

معاون آموزش متوسطه نظری و فنی حرفه‌ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با توصیه به دانش آموزان برای کسب نتایج خوب در امتحانات پایانی خرداد برای کسب فرصت‌های کامل انتخاب هدایت تحصیلی برای پایه نهم و کسب رتبه‌های برتر کنکور برای پایه دوازدهم، خاطرنشان کرد: برای تغییر نیازمند چهار کلید خواستن، خالی کردن ذهن از تعصب‌ها، باور مثبت نسبت به خود و عمل و اقدام درست هستیم.

نظری با تاکید بر اینکه انسان‌های بزرگ به شما همیشه این احساس را می‌دهند که بزرگ باشید و به عظمت برسید، افزود: اگر خواهان تغییر هستید شما باید خود، خود تغییر باشید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود نیز، گفت: از همه افرادی که کمک می‌کنند نظام تعلیم و تربیت به هدف خود برسد و برای رسیدن انسان‌ها به تعالی کمک می‌کنند تقدیر می‌کنیم.

حسین‌علی علیجانی با بیان اینکه اولیا و خیرین کمک می‌کنند تا دانش آموزان به درستی مسیر تعلیم و تربیت را طی کنند، تصریح کرد: باید همه ما دست به دست هم دهیم تا آینده سازان جامعه اسلامی به سعادت واقعی دست یابند.

وی بیان کرد: حریم دل حرم امن خداوند است در نتیجه خیرین برای دل خود که تجلی حضور خداوند است کار می‌کنند.

علیجانی با بیان اینکه فرزند صالح نام انسان را به نیکی به یادگار می‌گذارد، خاطرنشان کرد: معلمان تمام اندیشه نیک و توان خود را به دانش آموزان انتقال می‌دهند پس معلمان خیران جامعه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 12 =