کد خبر : 208343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

پیکر آیت‌الله طبرسی فردا در قم و چهارشنبه در ساری تشییع می‌شود

پیکر آیت‌الله طبرسی فردا در قم و چهارشنبه در ساری تشییع می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس اعلام ستاد ارتحال آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان مازندران، مراسم تشییع پیکر عالم فقید آیت‌الله طبرسی صبح فردا دوشنبه با حضور علمای برجسته قم در کنار مضجع شریف حضرت معصومه(س) تشییع و برای تشییع و خاکسپاری به مازندران انتقال داده می‌شود. پیکر این عالم ربانی صبح

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس اعلام ستاد ارتحال آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان مازندران، مراسم تشییع پیکر عالم فقید آیت‌الله طبرسی صبح فردا دوشنبه با حضور علمای برجسته قم در کنار مضجع شریف حضرت معصومه(س) تشییع و برای تشییع و خاکسپاری به مازندران انتقال داده می‌شود.

پیکر این عالم ربانی صبح چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم، جامعه روحانیت و حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی در ساری تشییع و در گلزار شهدای مرکز استان به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر آیت‌الله طبرسی شامگاه سه‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه در مصلای جمعه ساری برگزار و مراسم سومین و هفتمین روز ارتحال این عالم فقید نیز روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در مصلای جمعه این شهر برگزار می‌شود.

رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار مازندران، رئیس مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌های برجسته کشوری، لشگری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مسئولان استانی و شهرستانی هر یک با پیام‌های جداگانه‌ای ارتحال عالم فقید مازندران را تسلیت گفتند.

همچنین روز‌های یکشنبه و دوشنبه به دلیل رحلت آیت الله طبرسی در مازندران عزای عمومی اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 8 =