کد خبر : 208377
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

سریال ایرانی خوب چی ببینیم؟ قسمت اول

سریال ایرانی خوب چی ببینیم؟ قسمت اول

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سبز پندار، در ادامه برخی از این سریال‌ها را برای شما عزیزان معرفی و بررسی کرده‌ایم. امیدواریم این مطلب مفید واقع‌شده و بتوانید از آن استفاده کافی را ببرید. سریال‌های ایرانی را می‌توان به طور کلی به سریال‌های تلویزیونی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی تقسیم کرد. از بین سریال‌های

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سبز پندار، در ادامه برخی از این سریال‌ها را برای شما عزیزان معرفی و بررسی کرده‌ایم. امیدواریم این مطلب مفید واقع‌شده و بتوانید از آن استفاده کافی را ببرید.

سریال‌های ایرانی را می‌توان به طور کلی به سریال‌های تلویزیونی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی تقسیم کرد. از بین سریال‌های تلویزیونی معمولاً سریال‌هایی که توسط شبکه سه ساخته و منتشر می‌شوند بیشتر مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرند اما با حضور و ظهور شبکه نمایش خانگی اندکی انتظارات از سریال‌های ایرانی بالا رفته و با توجه به حضور سرمایه‌گذارهای خصوصی در این زمینه، سریال‌های جدید و جذاب بسیاری در شبکه نمایش خانگی تولید شد.

در ادامه سریال‌هایی که تاکنون در شبکه نمایش خانگی منتتشر شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است را بررسی می‌کنیم.

نکته قابل توجه در مورد سریال‌های شبکه نمایش خانگی، لزوم تهیه قانونی آن بوده که سبب رشد و افزایش کیفیت محصولات این شبکه می‌شود و حمایت از تولیدکننده این آثار نیز می‌باشد چرا که این تولیدکنندگان با بودجه شخصی اقدام به ساخت سریال کرده‌اند و کپی رایگان و غیرقانونی آن علاوه بر مشکل شرعی، از لحاظ قانونی و اخلاقی نیز اشتباه می‌باشد. برای دانلود قانونی این سریال‌ها می‌توانید به سایت سبزپندار به آدرس www.sabzpendar.com مراجعه کنید.

در این مطلب به بررسی سریال‌های شهرزاد و دل خواهیم پرداخت.

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد را می‌توان  از فاخرترین و پرطرفدارترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی دانست. شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و در سه فصل تولیدشده و داستان دختری به نام شهرزاد را روایت می‌کند که عاشق جوانی به نام فرهاد است، پدر فرهاد و شهرزاد هر دو برای فردی به نام بزرگ آقا کار می‌کنند. فرهاد و شهرزاد در آستانه وصال هستند که فرهاد ناگهان به دلیل مشکلات سیاسی به زندان می‌افتد و تا پای چوبه‌دار می‌رود اما بزرگ آقا او را با نفوذ خود آزاد می‌کند. این ماجرا برای فرهاد و شهرزاد سخت تمام می‌شود چرا که آن‌ها را از وصالشان دور کرده و ….

داستان سریال شهرزاد داستانی درام و عاشقانه است که جذابیت بسیاری دارد. بارها در این داستان شما اشک می‌ریزید و می‌خندید و مشعوف می‌شوید. می‌توان گفت شما می‌توانید با سریال شهرزاد زندگی کنید.

شهرزاد با حضور بازیگران سرشناسی از جمله: ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار تهیه و تولید شده است.

دانلود سریال شهرزاد فصل های اول، دوم و سوم

فصل اول سریال شهرزاد دارای ۲۸ قسمت، فصل دوم دارای ۱۵ قسمت و فصل سوم این سریال ۱۶ قسمتی می‌باشد.

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری نیز از جمله سریال‌های جذاب شبکه نمایش خانگی است که در ۸ قسمت ساخته شده و در این شبکه به نمایش گذاشته شده است. تهیه‌کننده سریال ریکاوری آقای جمال گلی و کارگردانی آن بر عهده بهادر اسدی می‌باشد. ریکاوری در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است.

این سریال با حضور سه شخصیت اصلی که در واقع سه دوست هستند دنبال می‌شود در خلاصه داستان این سریال آمده است: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم می‌گیرند به سفری مجردی و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت، عشق و خیانت است.
بابک، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه‌ی پرفروش کار می‌کنند و بابک سردبیر این نشریه است. در زندگی شخصی‌شان دچار مشکلات و مسائلی می‌شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می‌روند اما….

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی (در نقش طناز)، سیما تیرانداز، شبنم قلی خانی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم‌زاده، عباس جمشیدی‌فر و بابک بهشاد

دانلود سریال ریکاوری به‌صورت قانونی از سبزپندار در دسترس می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =